کد خبر : 1367717 | 05 آبان 1395 ساعت 11:18 | 31.4K بازدید | 2 دیدگاه

مصدومیت، امان مدافع تراکتورسازی را بریده است

بنگر در دوراهی ماندن و خداحافظی

مدافع تراکتورسازی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند؛ مصدومیت‌های متوالی شاید عاملی برای خداحافظی او از فوتبال شود.

بنگر در دوراهی ماندن و خداحافظی

به گزارش "ورزش‌سه"، روزی که محسن بنگر از پرسپولیس جدا شد و به تراکتورسازی آمد، خیلی ها به انتقاد از حضور او (که سنش کمی بالا رفته) پرداختند؛ امیر قلعه نویی اما محکم پشت انتخابش ایستاد و به حمایت از بنگر پرداخت. بنگر اگرچه در بازی اول مقابل استقلال خوزستان 90 دقیقه در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت؛ اما مصدومیت های پشت سر هم و سر باز کردن برخی دردهای کهنه، مانع این شد تا کادر فنی همواره او را در اختیار داشته باشد.


در شرایطی که گفته می شد بنگر مقابل پرسپولیس می تواند به طور کامل بازی کند اما ناگهان صبح بازی پنجم تراکتورسازی در لیگ شانزدهم خبر حذف این بازیکن از لیست 18 نفره منتشر شد که البته یک تبصره عجیب داشت. بنگر که به نظر می رسید از مصدومیت های پرتعداد خسته شده، قبل از بازی به نزدیکانش اعلام کرد که شاید نیم فصل از فوتبال خداحافظی کند. رسانه ای شدن این موضوع خیلی ها را بر آن داشت تا بنگر را از تصمیمش منصرف کنند و از سوی دیگر پزشکان تراکتورسازی نیز تلاش زیادی کردند تا او را به شرایط آرمانی برسانند. به هر ترتیب بنگر پس از صحبت با امیر قلعه نویی در آن مقطع از فکر خداحافظی بیرون آمد و برای بازگشت به ترکیب تراکتور تلاش کرد. بنگر حتی در بازی هفته هشتم مقابل سایپا نیز 90 دقیقه بازی کرد؛ اما مقابل فولاد بار دیگر نیمکت نشین بود. او حالا در آستانه دیدار با گسترش فولاد در دربی تبریز کمرش را جراحی کرده تا بار دیگر شایعه خداحافظی اش از فوتبال مطرح شود.


در این باره گفته می شود او همچنان برای ماندن یا رفتن از فوتبال در نیم فصل دچار تردید است. بنگر بابت مصدومیت های زیادش اذیت می شود؛ اما از سوی دیگر علاقه دارد حداقل تا پایان فصل به فوتبال ادامه دهد. دوستان بنگر که از تئوری اش باخبر شده اند، در چنین شرایطی قصد منصرف کردن او را دارند. حتی برخی پرسپولیسی های سابق مثل مهدی طارمی نیز به بنگر پیام دادند که فکر خداحافظی را از سرش بیرون کند.


چیزی که مسلم است این است که بنگر از چند روز دیگر پس از سپری کردن دوران نقاهت خود برای بهبودی کمرش به تمرینات تراکتورسازی برمی گردد؛ اما احتمال دارد در ادامه فصل نیز دچار مشکلاتی از این قبیل شود.


بنگر 37 ساله در لیگ شانزدهم 191 دقیقه برای تراکتورسازی در لیگ برتر به میدان رفته است. او البته در بازی حذفی مقابل فولاد یاسوج نیز 90 دقیقه به میدان رفت؛ اما به هر حال با توجه به مصدومیت های زیادش، دقایق زیادی در ترکیب تیمش حضور نداشته است.


باید منتظر ماند و دید تصمیم نهایی بنگر درباره ماندن یا خداحافظی اش از فوتبال چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها