کد خبر : 1367724 | 05 آبان 1395 ساعت 11:47 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیریت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات

در حالی که پرسپولیسی ها در این فصل نیز با مدیریت علی اکبر طاهری شرایط بی حاشیه ای را دنبال می کنند و از نظر مالی نیز شرایط مناسبی نسبت به دیگر تیم ها دارند، یکی از دغدغه های شان مربوط به مطالبات بازیکنان گذشته است.

مدیریت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات

 

به گزارش "ورزش سه"، علی اکبر طاهری بعد از گذشت از دوران بحرانی ابتدای حضورش در پرسپولیس، اکنون توانسته سرخپوشان را به ثبات مناسبی از نظر مالی برساند. مسلما یکی از دغدغه‌های او مربوط به بدهی های گذشته این باشگاه به بازیکنانش است.


امروز ابراهیم اسدی، یکی از بازیکنان قدیمی این تیم، به عنوان یکی از طلبکاران این باشگاه به ساختمان میدان پیروزان رفت تا با مدیران باشگاه دیدار کند. اسدی که آخرین بازی خود را حداقل یک دهه قبل برای سرخپوشان انجام داده است، امروز برای دریافت مطالبات خود (که آن را به پرداخت مالیات خود تعدیل کرده) به باشگاه مراجعه کرد.


بازیکنان فصل گذشته این تیم نیز که اکنون از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ جدا شده اند، دیگر بازیکنانی هستند که بخشی از قرارداد خود را از باشگاه طلبکارند و در انتظار پرداخت آن هستند. علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی و ... که در ابتدای این فصل از جمع سرخپوشان جدا شدند، پیگیر قرارداد خود هستند و باید دید مدیریت چه برنامه ای برای پرداخت آن خواهد داشت. طاهری که در فصل جدید تمام تلاش خود و دیگر اعضا را به کار گرفته تا حواشی، منجر به خارج شدن این تیم از مسیر موفقیت ترسیم شده اش نشود، با برنامه ریزی مالی و اقتصادی اش به دنبال پوشش مسائلی است که بیشتر آن از مدیران سابق به ارث رسیده است و تاکنون نیز شرایط مثبتی از این نظر پشت سر گذاشته است.

دیدگاه‌ها