کد خبر : 1367727 | 05 آبان 1395 ساعت 11:55 | 23.2K بازدید | 12 دیدگاه

سه جلسه محرومیت برای هواداران اس. خوزستان

کمیته انضباطی دو رای خود را درباره دیدار های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران را صادر کرد.

سه جلسه محرومیت برای هواداران اس. خوزستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون،دیدار دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در حالی 29 مهر ماه برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به داور بازی رخ داد. این تیم به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سوابق در هفته های دوم و سوم لیگ برتر، محکوم شد.

 

تیم استقلال خوزستان به خاطر پرتاب اشیاء ممنوعه شامل سنگ، نارنجک به داخل زمین مسابقه و به سمت تماشاگران تیم حریف که منجر به مصدومیت شدید آنها شد، طبق ماده 87 و 79 آیین نامه انضباطی ایران و طبق بند 2 ماده 58 آیین نامه انضباطی فیفا به سه جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران این تیم در لیگ برتر که میزبان هستند و پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه سوابق قبلی محکوم است.(این رای قابل تجدید نظر است.

 

همچنین تیم استقلال خوزستان به خاطر داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

تیم پرسپولیس تهران نیز به دلیل درگیری تماشاگرانش با تماشاگران تیم حریف به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

 

همچنین مسابقه تیم های تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم تراکتور سازی تبریز تخلفاتی مبنی بر فحاشی صورت گرفت. این تیم طبق بند 3 ماده 79 آیین نامه انضباطی به 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

امیر قلعه نویی-سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز نیز به خاطر اعتراض به داوری که منجر به اخراجش شد و رفتارهای پس از اخراج، به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است.


کلیه آرای فوق از سوی کمیته انضباطی قعطی اعلام شده است.

دیدگاه‌ها