کد خبر : 1367740 | 05 آبان 1395 ساعت 12:30 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

مولر:

در بایرن کسی حوله بازیکنان جوان را برنمی‌دارد!

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، فاش کرد که بازیکنان بزرگ این تیم احترام زیادی برای بازیکنان جوان تر قائل هستند؛ اتفاقی که قبلا رخ نمی داد.

در بایرن کسی حوله بازیکنان جوان را برنمی‌دارد!

به گزارش "ورزش سه"، گفته می شود زمانی که باستین شواین اشتایگر تازه به تیم بایرن رفته بود، الیور کان با برداشتن حوله او و پس ندادن آن، سر به سرش گذاشته بود؛ اما مولر تاکید کرد که دیگر چنین شوخی هایی در رختکن باواریایی ها صورت نمی گیرد.

 

او به سایت گل گفت: «حالا هر کسی حوله خودش را دارد و حتی چند حوله اضافه هم داریم. نمی دانم چند سال قبل شرایط چطور بود.

 

وقتی به عنوان فوتبالیست حرفه ای کارم را شروع کردم، شرایط در حال تغییر بود. دیگر این طور نبود که بازیکنان باتجربه تر، شخصیت های قویتر تیم باشند. آنها به ما کمک می کردند. اگر بتوانید در زمین نمایش خوبی داشته باشید، خیلی زود پذیرفته می شوید.

 

نمی دانم رفتار بقیه چطور است؛ اما من هرگز در برخورد با بازیکنان جوان تر، رفتار متفاوتی ندارم. آنها نیاز به کمک دارند تا اینکه فقط به آنها دستور داده شود. احتمالا قبلا شرایط طور دیگری بود؛ اما اینجا هم مانند جامعه، شرایط خیلی زود تغییر می کند.

 

1111383

 

زمانی که من به تیم آمدم، مارک فن بومل کاپیتان تیم بود و از بازیکنان جوان مانند من و هولگر بداشتوبر حمایت می کرد. ما موقع ناهار روی میز او می نشستیم یا کنار آرین روبن.

 

من با بازیکنان آلمانی تیم مانند باستی یا فیلیپ لام خیلی در تماس بودم. آنها کنترل تیم را در اختیار داشتند و مراقب بودند که بازیکنان جوان پشت آنها حرکت کنند.»

 

مولر همچنین از لوئیس فان خال به عنوان مربی ای که بیشترین تاثیر را در دوران حرفه ای اش داشت، یاد کرد و گفت: «وقتی در مورد بیشترین تاثیر روی کار من صحبت می شود، باید از لوئیس فان خال نام ببرم. او من را به قسمت عمیق استخر پرتاب کرد!

 

من اولین بازی ام برای بایرن را پیش از آمدن او انجام دادم؛ اما او بود که بیشتر از همه به من اعتماد کرد.

 

1097640

 

 

برای بازیکنانی که هنوز بازی می کنند، صحبت کردن در مورد مربیان شان دشوار است؛ چه سابق و چه فعلی. برایشان دشوار است که بگویند کدام مربی بهتر بود؛ اما من می گویم که فان خال بیشترین تاثیر را روی من داشت زیرا آن زمان، بهترین سن برای تاثیر روی یک بازیکن بود.»

 

این ملی پوش آلمانی همچنین کارلو آنچلوتی را تحسین کرد و گفت: «ما سه بازی پیاپی بود که پیروز نمی شدیم. این اتفاقی است که در بایرن خیلی رخ نمی دهد و نباید بار دیگر تکرار شود؛ به همین دلیل است که اکنون به دنبال دلیل این اتفاق هستیم.

 

ما در مورد آن زیاد صحبت می کنیم؛ اما باید درک کنید که ما نمی توانیم در رسانه ها در مورد آن حرف بزنیم؛ در غیر این صورت مقابل دوربین ها همدیگر را می کشتیم.

آنچلوتی می تواند خیلی غیرقابل انعطاف و سختگیر باشد که این ویژگی وقتی تیم فاقد شور و انگیزه لازم باشد، ضروری است. او کسی نیست که وقتی نیاز نیست، سرتان داد بکشد؛ اما وقتی نتایج خوب نباشد، این کار را می کند. او به جای داد زدن، به دنبال ایجاد شرایطی برای ساختن اعتماد به نفس تان است. فکر می کنم این کار درستی است.»

دیدگاه‌ها