کد خبر : 1367754 | 05 آبان 1395 ساعت 13:41 | 9K بازدید | 2 دیدگاه

همه‌ جای دنیا بازیکنان و مدیران تغییر می کنند؛

ویسی: از بیرون نیامدم و سپاهانی هستم

عبدالله ویسی، سرمربی تیم سپاهان، معتقد است که با حمایت هواداران، آینده خوبی در انتظار سپاهان است.

ویسی: از بیرون نیامدم و سپاهانی هستم

به گزارش "ورزش‌سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان برابر سایپا پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.


سه امتیاز این دیدار اهمیت دارد
 باتوجه به شرایط جدول و اینکه یک امتیاز در جدول مهم است و جایگاه‌ تیم‌ها را تغییر می‌دهد، سه امتیاز این دیدار با اهمیت است. سایپا می‌خواهد روزهای خوبش را ببیند و ما نیز می‌خواهیم سه امتیاز به اندوخته‌های‌مان اضافه کنیم.

 

بازی سختی پیش رو داریم
بازی سختی مقابل سایپا خواهیم داشت و با همه احترامی که برای این تیم و کادر فنی‌اش قائلم، ما برای کسب سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.


تغییر مدیریت، ارتباطی به کادر فنی ندارد
همه جای دنیا رسم است که مدیر یا بازیکن عوض شود. این مسئله به بحث مدیریتی بازمی‌گردد و ارتباطی به کادر فنی ندارد. آقای باقریان زحمت خود را کشید و به او خسته نباشید می‌گوییم و برای آقای طاهری، مدیرعامل جدید آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

 

نباید به حواشی، کار داشته باشیم
همان‌طور که قبلا گفتم، همه جای دنیا رسم است که یک بازیکن بخواهد از فوتبال خداحافظی کند. هر بازی که شروع می‌شود یک پایانی دارد. هر مدیرعاملی که بخواهد ۱۰ سال بماند بالاخره یک روز باید برود. در این میان خودمان باید وقت‌مان را صرف حاشیه نکنیم و کاری به تغییرات نداشته باشیم.

 

از بیرون نیامدم و سپاهانی هستم
مربیان و بازیکنان زیادی به سپاهان آمده و رفته‌اند. امروز هم مربی ای که در گذشته بازیکن تیم سپاهان بوده، سرمربی این تیم شده است. من از تماشاگران واقعی سپاهان می‌خواهم که از تیم‌شان حمایت کنند. ما از بیرون نیامده و سپاهانی هستیم و انتظار داریم که به ما کمک کنند. زمانی در خط حمله سپاهان بازیکن یک میلیارد و ۷۰۰ میلیونی بازی می‌کرد؛ اما اکنون بازیکن ۳۰ میلیونی آمده است. تماشاگران باید این مسئله را درک کنند و بدانند که آینده خوبی در انتظار سپاهان است.

 

علی محمدی مصدوم به بازی سایپا نمی رسد
جلال‌الدین علی‌محمدی مصدوم است و به بازی فردا نمی‌رسد.

دیدگاه‌ها