کد خبر : 1367757 | 05 آبان 1395 ساعت 13:44 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند:‌ با قلعه‌نویی رفاقتی بازی می کنیم؛

مهم این است که امتیاز دربی در تبریز می‌ماند

فراز کمالوند، سرمربی تیم گسترش فولاد می گوید که حساب امتیازات دربی تبریز مثل جابه جایی پول از این جیب به آن جیب است و فقط برای او مهم است که بازی جذاب باشد.

مهم این است که امتیاز دربی در تبریز می‌ماند

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دربی تبریز در مورد این دیدار با خبرنگاران صحبت کرد.


دو باشگاه رابطه خوبی با هم دارند
بازی با تراکتورسازی یک بازی کاملا عادی برای ماست که نه برد آن بیشتر از 3 امتیاز و نه مساوی آن بیشتر از یک امتیاز ارزش دارد. رابطه خوبی بین دو باشگاه حاکم است و امیدوارم هر تیمی که حقش است، به پیروزی برسد.


برد و باخت در دربی از این جیب به آن جیب است
خدا کند هیچ اتفاق حاشیه‌ای و تنش‌زایی را در بازی فردا شاهد نباشیم؛ هرچند که دربی آذربایجان با همه‌جا متفاوت است و معمولا بدون تنش به پایان می‌رسد. تعبیر من از برد و باخت در این بازی مثل این است که پول‌مان را از این جیب به آن جیب بگذاریم. امیدوارم در وهله اول یک بازی خوب و دیدنی را تماشا کنیم.


در ضربات آخر هنوز مشکل داریم
یکی، دو هفته است که تمام توانمان را روی خط حمله گذاشته‌ایم. موقعیت خوب گیر می‌آوریم؛ اما استفاده کمتری از آنها می‌کنیم. هرچند که روندمان روبه رشد و راضی‌کننده است و باکیفیت بازی می‌کنیم؛ اما باید در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشیم.


در حقیقت تراکتورسازی خودش میزبان است
در بازی فردا در حقیقت تراکتورسازی میزبان است؛ چون خیل عظیم هواداران طرفدار این تیم هستند و ما هم ادا و اصول بلد نیستیم که بگوییم 10 درصد یا 20 درصد برای هواداران این تیم است. قدمشان روی چشم، هرچند که با محدودیت جا مواجه هستیم؛ اما امیدوارم هواداران بیایند و هر جا که دوست دارند بنشینند؛ چون فوتبال آذربایجان مدیون تراکتورسازی است. شرمنده‌ایم که بیشتر جا نداریم؛ اما سعی می‌کنیم با همین بضاعت کم هم پذیرایی خوبی از آنها داشته باشیم.


چهار بار سابقه همکاری با چراغپور را دارم
چراغپور با نظر مساعد من آمد و از هیأت مدیره تشکر می‌کنم که این بار هم خواسته من را فراهم کرد. با چراغپور در 4 مقطع همکاری کردم و خاطرات خوبی از او دارم. او با روی باز پیشنهاد ما را پذیرفت و از این به بعد در خدمت ایشان هستیم.


همه بازیکنان را در دربی داریم
یکی، دو نفر نصفه و نیمه مصدوم هستند که امشب وضعیت‌شان مشخص می‌شود؛ با این حال بعید است کسی نرسد و فکر کنم برای دربی همه را داشته باشیم.


امتیازها راه دوری نمی روند
باور کنید در بازی با تراکتور روی برد و باخت فکر نمی‌کنم و دوست دارم بازی جذاب شود. امتیاز آن هم راه دوری نمی‌رود و در فوتبال آذربایجان می‌ماند. امیدوارم در این بازی فرهنگ بالای تماشاگران را شاهد باشیم و بعد هم یک بازی جذاب را ببینیم.


قله نوعی بهترین مربی تاریخ لیگ برتر است
قلعه‌نویی صمیمی‌ترین دوست من است و علاوه بر اینکه به او احترام می‌گذارم، اعتقاد دارم او بهترین مربی تاریخ لیگ برتر است. علاوه بر آن معتقدم بازیکنان دو تیم به هم تعلق‌خاطر دارند و حرمت هم را حفظ می‌کنند و اینکه می‌گویید به سر و صورت هم می‌زنند، شاید یک مقدار زیاده‌روی باشد. هر دو تیم حرمت هم را نگه می‌دارند؛ مثل پارسال که امیرخان آمد و ما یک بازی دوستانه و رفاقتی را انجام دادیم.

دیدگاه‌ها