کد خبر : 1367813 | 05 آبان 1395 ساعت 16:20 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

در اولین اقدام برای انتخاب مربی جدید؛

آغاز نشست‌ها برای تعیین جانشین لوزانو(عکس)

دفتر رییس فدراسیون والیبال امروز میزبان جلسه آسیب شناسی و بررسی شرایط تیم ملی بود تا جانشین احتمالی لوزانو و شاید شرایط ابقا او مشخص شود.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، پس از پایان بازی های المپیک به پایان رسید و فدراسیون والیبال جهت بررسی عملکرد تیم ملی در سال 2016 برگزاری جلسات کارشناسی خود را آغاز کرد.


بر این اساس رئیس فدارسیون والیبال به منظور جمع بندی نظرات کارشناسان، مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی و ارائه بهترین راهکار به هیات رئیسه برای تصمیم گیری در این زمینه، نشست های کارشناسی با گروه های مختلف خواهد داشت.

 

1152779


داشتن اطلاعات جامع درباره تمامی عوامل دخیل در عملکرد تیم ملی شامل مدیریت، موضوعات فنی، نحوه تمرینات و بدنسازی، بررسی عملکرد تک تک بازیکنان در تیم ملی و در بازی های المپیک از جمله محورهای این نشست بود تا برای جلسات بعدی با کارشناسان اطلاعات کامل استخراج شود.


محمود افشار دوست، دبیر فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی، خوان سیچلو، دستیار سرمربی، ناصر شهنازی، سرمربی تیم ملی، رحمان محمدی راد، مربی تیم ملی در این نشست حاضر بودند.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران، می گوید که فعلا خبر خاصی از لوزانو ندارم و می‌دانم که در آرژانتین است. او در ادامه اضافه کرد: «هنوز هیچ گزینه‌ای از طرف فدراسیون والیبال انتخاب و مطرح نشده است.»

 

 

دیدگاه‌ها