کد خبر : 1367850 | 05 آبان 1395 ساعت 17:54 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: نگویید تیم ما مدعی قهرمانی است؛

ماشین‌سازی‌ سرماخوردگی‌ ویروسی‌ گرفته!

رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین سازی می گوید که برخی افراد با مدعی نشان دادن ماشین سازی و داشتن انتظار کسب سهمیه آسیایی، او را در مقابل هواداران قرار داده اند.

ماشین‌سازی‌ سرماخوردگی‌ ویروسی‌ گرفته!

به گزارش "ورزش‌ سه"، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان پیرامون این دیدار با خبرنگاران گفتگو کرد.

 


شرایط تیم خوب نیست و این آزاردهنده است
4-5 هفته نبودم که دلایل خودش را داشت؛ ولی خیلی‌ها فکر کردند به خاطر شکست در نشست‌ها نبودم. شرایط تیم ما خیلی خوب و ایده‌آل نیست. تیمی که باخته ما را هم آزار می دهد. این مسائل دلایل خاص خودش را دارد؛ اما کادر فنی تلاش خود را بیشتر کرده و می‌خواهیم سه امتیاز را با انجام یک بازی خوب بگیریم. از امیر قلعه‌نویی و مجموعه تراکتورسازی تشکر می‌کنم که زمین‌شان را برای بازی در اختیار ما قرار دادند.


تیم ما ویروس دارد
نمی‌خواهم در مورد نقطه ضعف صحبت کنم و وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد همه مقصرند. برخی از آقایان این تیم را در حد مدعی می‌دانند و می‌گویند ماشین‌سازی باید آسیایی شود و ما را مقابل هواداران قرار می دهند و حاشیه‌هایی برای ما به وجود می‌آورند. برنامه ما در لیگ برتر امسال ابقا در لیگ برتر است و ما طبق برنامه با هیات مدیره باشگاه پیش می‌رویم. تیم ما یک سرماخوردگی ویروسی گرفته که درست می‌شود؛ البته برخی از انتقادها قابل احترام است. مثالی بزنم. پرسپولیس مقابل قشقایی شکست خورد و حذف شد و آن هم به خاطر غیبت 2-3 ملی پوش، با این حال هیچکس نمی‌گوید که ما در هر بازی سه چهار بازیکن مصدوم و بیمار داریم و دلیل این مساله  را به مدیرعامل گفته‌ایم؛ زیرا زمین تمرین ما دوش ندارد و بعد از تمرین بازیکن ما سرما می‌خورد و بدنش تحلیل می‌رود و سپس عضله بازیکنان دچار کشیدگی می‌شود. این معضل باید حل شود.

 

نگویید ماشین سازی مدعی قهرمانی است
به مسئولان باشگاه‌ هم این مسائل را گفتم تا حل شود. نگویند ماشین سازی مدعی قهرمانی است. برخی منافع‌شان به خطر افتاده و مطالبی را در گروه‌های مجازی می‌نویسند که درست نیست و می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند. نمی‌گویند ما 4 مصدوم داشته‌ایم. وقتی دو بازیکن مصدوم داشتیم. گفتم پرسپولیس در غیاب دو بازیکن کلیدی‌اش شکست خورد و حذف شد. با این حال ما هم مشکلاتی مثل مصدومیت داشتیم و از ناحیه داوری هم بیشترین ضربه را خوردیم. هواداران واقعی تیم ما نه تماشاگران نباید ناراحت باشند و قول داده‌ام که این تیم در لیگ برتر می‌ماند و این تیم در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

 


نقاط قوت و ضعف پیکان را می دانیم
دو بازی قبلی‌اش را آنالیز کرده‌ایم و امشب هم فیلم بازی‌ها و نقاط ضعف و قوت حریف را به بازیکنان می‌گوییم. سه چهار بازیکن مصدوم داریم. سامان نریمان جهان به این بازی نرسید. مهدی قریشی هم غایب است و امیدوارم سایر بازیکنان جای این بازیکنان را پر کنند و امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و شرایط تیم ما در جدول برتر شود.

دیدگاه‌ها