کد خبر : 1367853 | 05 آبان 1395 ساعت 18:02 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه تیم استانی نیاز به زیرساخت قوی دارند؛

جلالی: خاطرات تلخ و شیرینی از تبریز دارم

مجید جلالی، سرمربی تیم پیکان، می گوید که خاطرات تلخ و شیرین زیادی در کارم دارم؛ البته در تبریز از مردم این شهر فقط محبت و مهربانی دیده‌ام؛ هرچند در داخل ورزشگاه مسائل فرق می‌کند.

جلالی: خاطرات تلخ و شیرینی از تبریز دارم

 

به گزارش "ورزش‌ سه"، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار با ماشین‌سازی تبریز در جمع خبرنگاران به سوالات آن‌ها پاسخ داد.


از تساوی هفته گذشته ناراحتیم
 بازیکنان ما از تساوی هفته گذشته در مشهد ناراحتند و در تمرینات‌شان این را نشان دادند و برای این بازی اشتیاق زیادی دارند و امیدوارم که بازی خوب و موفقیت آمیزی انجام بدهند.


فقط سیامک نعمتی را نداریم
بازیکن غایبی نداریم و با تیم کامل به تبریز آمده‌ایم و فقط سیامک نعمتی محروم است و می‌دانیم با چه حریفی بازی داریم. با بازیکنان در مورد شرایط حریف صحبت کردیم. بازیکنان ما اشتیاق زیادی برای این بازی دارند.


سه تیم استانی نیاز به زیرساخت دارد
اگر سه تیم از یک استان در لیگ برتر هستند، باید 60 هزار بازیکن در رده‌های سنی در استان داشته باشد تا این سه تیم به حیات خود ادامه دهند. در غیر اینصورت باید از بازیکنان خارج از استان استفاده شود.

 

خاطرات تلخ و شیرینی از تبریز دارم
خاطرات تلخ و شیرین زیادی در کارم دارم؛ البته در تبریز از مردم این شهر فقط محبت و مهربانی دیده‌ام؛ هرچند در داخل ورزشگاه مسائل فرق می‌کند.


برای هر شرایط آب و هوایی آمادگی داریم
فردا ظاهرا هوا آفتابی است؛ ولی برای بازی در شرایط بارانی هم آماده‌ایم و زمین ورزشگاه فردا هم شرایط خوبی دارد.


دیگر اشتباهات بازی دوستانه با تراکتور رخ نمی دهد
در روز بازی دوستانه با تراکتورسازی یکی دو بازیکن اشتباهاتی کرده‌اند که منجر به رخ دادن آن اتفاقات شد و دیگر لزومی به تکرار آن مسائل نیست.

 

دیدگاه‌ها