کد خبر : 1367886 | 05 آبان 1395 ساعت 20:08 | 104.1K بازدید | 0 دیدگاه

به ایران و ژاپن نمی شود گل زد! (عکس)

روزنامه بحرینی مقالات گسترده ای در مورد بازی های مرحله یک چهارم نهایی شانزدهمین دوره جام ملت های جوانان آسیا نوشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دو بازی مرحله نیمه نهایی این بازی ها فردا ساعت 16:15 بین ایران و عربستان در استادیوم ورزشی خلیفه و ساعت 19:15بین تیم های ژاپن و ویتنام در استادیوم ملی بحرین برگزار می شود.
روزنامه بحرینی در این باره نوشتند به ایران و ژاپن نمی شود گل زد. ایران در 4 بازی اخیر خود فقط یک گل خورده که همان طور دیدید آن یک گل هم روی اتفاق به ثمر رسید. از سویی ژاپن هم تا به این جای کار گلی نخورده است.


پیش بینی کارشناسان امر به حضور ایران و ژاپن در بازی نهایی است که روز یکشنبه ساعت 18 به وقت محلی در استادیوم ملی بحرین برگزار می شود.


در بازی های اخیر دروازه بان تیم ملی شهاب عادلی بوده، نیما طاهری و عارف غلامی دو مدافع میانی تیم ملی جوانان هستند. ابوالفضل رزاقپور در جناح چپ خط دفاعی توپ می زند و شاهین عباسیان هم مدافع راست تیم ملی جوانان است. البته باید به این نکته اشاره کرد عملکرد خوب خط دفاعی تیم ملی در بازی های سپری شده حاصل تلاش همه اعضای تیم بوده و به نوعی باید گفت ایران در فاز دفاعی موفق بوده است. یا به عبارت ساده تر در دفاع تیمی.


روزنامه های بحرینی به این نکته اشاره کردند رقبای ژاپن و ایران هر چه تلاش کردند موفق به فتح دروازه این دو تیم نشدند و در تنها قطر یک بار در بازی با ایران به گل رسید که این گل هم روی اتفاق به ثمر رسید.

 

 

1152832

 

1152833

 

1152834

دیدگاه‌ها