کد خبر : 1367892 | 05 آبان 1395 ساعت 21:13 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از پیروزی رویایی مقابل سایپا؛

ترکاشوند: ترک ورامین خیانت بود

سرمربی تیم صالحین ورامین بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: بازیکنان در ست های اول و دوم گنگ بودند و نمی دانستند چکار باید انجام دهند

ترکاشوند: ترک ورامین خیانت بود

گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال صالحین ورامین در اولین بازی خود که در هفته دوم برگزار شد تا آستانه شکست پیش رفت اما توانست بازی باخته را با نتیجه 3 بر 2 پیروزی شود. محمد ترکاشوند سرمربی این تیم بعد از این پیروزی گفت:«در دو هفته گذشته تمرینات منظمی نداشتیم و اصلا معلوم نبود در لیگ شرکت می کنیم یا نه. فقط با دو جلسه تمرین در این مسابقه شرکت کردیم. از سوی دیگر به خاطر مصدومیت پشت خط زن های تیم مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم و حمزه زرینی را در این پست به میدان بفرستیم.»

 


او در مورد بازگشت تیم به زمین و تغییر نتیجه هم ادامه داد:« بازیکنان در ست های اول و دوم گنگ بودند و نمی دانستند چکار باید انجام دهند اما با تغییراتی که ایجاد کردیم و البته با تکیه بر تجربه بازیکنان توانستیم خود را در میدان پیدا کنیم. نماینده مجلس، فرماندار، اعضای شورای شهر، امام جمعه و شهردار ورامین دست به دست هم دادند تا این تیم در لیگ برتر شرکت کند. مقداری از طلب های فصل قبل پرداخت شد و برای بقیه بدهی ها هم تضمین داده شد که تا آذر تسویه شود. اگر این کار انجام نمی شد از لیگ برتر حذف می شدیم.»

 


او در توضیحاتی از آخرین اوضاع تیمش هم این طور گفت:«مجموع بدهی های تیم حدود دو میلیارد و 500 میلیون تومان است. البته بدهی تیم ما در قیاس با بسیاری از تیم های دیگر کمتر است. به خاطر عشق مردم ورامین به تیم برای باقی ماندن در لیگ برتر زحمت کشیدیم. اگر پارسال تیم متین را ترک می کردیم به ورامین خیانت کرده بودیم.»

دیدگاه‌ها