کد خبر : 1367907 | 05 آبان 1395 ساعت 23:10 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی قاطعانه یووه مقابل سمپدوریا

یوونتوس موفق شد با نتیجه 4-1حریف خود سمپدوریا را شکست دهد و صدرنشینی اش را تحکیم کند.

پیروزی قاطعانه یووه مقابل سمپدوریا

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شب گذشته ، میلان، رقیب یوونتوس شکست خورده بود، یووه نیز امروز با کسب پیروزی صدرنشینی اش را تحکیم کرد و اختلافش با میلان را افزایش داد.

 

بازی با حملات یوونتوس شروع شد و شاگردان آلگری در دقیقه 4 روی پاس خوب کوادرادو و ضربه سر مانژوکیچ دروازه حریف را باز کردند.

 

1152851

 

طولی نکشید تا کیه‌لینی نیز روی سانتر پیانیچ، دومین گل یووهرا بار دیگر با ضربه سر به ثمر برساند و اختلاف را دوبرابر کند. یووه فشار را حفظ کرد و تا پایان نیمه حملاتش را ادامه داد ولی بیانکونری ها راه به جایی نبردند و تا پایان نیمه اول موفق به گلزنی نشدند.
 

1152854

 

در شروع نیمه دوم اما شرایط کمی عوض شد و سمپدوریا در دقیقه 57 توسط پاتریک شیک ، یکی از گل‌ها را جبران کرد. با وجود فشار سنگین سمپدوریا در اواسط نیمه دوم، این یووه بود که توانست به گل سوم برسد.

 

پیانیچ که یک پاس گل نیز داده بود، روی اشتباه مدافعین حریف در دفاع توپ موفق به گلزنی شد و اختلاف را بار دیگر به دو گل رساند. فشار یووه ادامه پیدا کرد تا کیه لینی برای بار دوم موفق  به گلزنی شود. روی سانتر عالی کوادرادو که دومین پاس گلش را به ثبت رساند، کیه لینی موفق شد برای بار دوم گلزنی کند و نتیجه را به 4-1 تبدیل کند. در نهایت یووه با همین نتیجه پیروز میدان شد و حضورش در صدر جدول را تحکیم بخشید.

دیدگاه‌ها