کد خبر : 1367969 | 06 آبان 1395 ساعت 10:45 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ: رادوشوویچ در شرایط بازی است

مربی دروازه بانان پرسپولیس که بهترین گلر فصل خود را به دلیل مصدومیت از دست داده، شرایط رادوشوویچ را به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند مثبت ارزیابی می کند.

پانادیچ: رادوشوویچ در شرایط بازی است

به گزارش "ورزش سه"، ایگور پانادیچ، مربی دروازه بانان پرسپولیس که در این فصل به واسطه حضور علیرضا بیرانوند آمار خوبی را نصیب خود کرده، با ابراز امیدواری برای بازگشت سریع این دروازه بان، در آستانه دیدار با نفت آبادان شرایط دروازه بان دوم تیمش را نیز مثبت ارزیابی می کند و از آمادگی او می گوید: وضعیت آقای علیرضا بیرانوند خوب نیست. در اهواز با مصدومیت سنگینی روبرو شد. از ناحیه مچ دست آسیب دیده که برای دروازه بان اهمیت بالایی دارد.


وی ادامه داد: او در طول سه روز گذشته تلاش کرد با وجود مصدومیت تمرین کند اما دردش بیشتر شد تا مجبور شود دستش را گچ بگیرد. این شرایط برای او 4 هفته ادامه خواهد داد و متاسفانه در حال حاضر در تیم ملی و پرسپولیس قادر به بازی نخواهد بود.


پانادیچ در خصوص شرایط رادوشوویچ گفت: او به خوبی در شرایط بازی قرار دارد و خود را مهیای رقابت کرده بود. با این حال بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت و پیش بینی من این است که برنده بازی خواهیم شد چون تیم برتر و آماده تری هستیم.

دیدگاه‌ها