کد خبر : 1368016 | 06 آبان 1395 ساعت 13:24 | 43.1K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت مربی آرژانتینی در ایران چیست؟

وقتی سیچلو به آرزوی خود رسید (عکس)

دستیار آرژانتینی لوزانو و ولاسکو حالا در ایران است و لیگ برتر، تمرینات تیم ها و تمام مسائل را ریز به ریز دنبال می کند؛ در حالیکه قرارداد لوزانو با فدراسیون ایران به اتمام رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، مرسوم است که ورزشکاران المپیکی بعد از حضور در المپیک، لوگوی آن رقابت ها را روی بدن خود تتو می کنند تا این افتخار بزرگ برای همیشه کنار آنها باشد. خوان سیچلو آرژانتینی که به گفته خودش همیشه رویای حضور در المپیک را داشت، در ریو موفق شد به عنوان مربی و در کنار لوزانو به آرزوی دیرینه اش دست پیدا کند. حالا او هم لوگو المپیک 2016 را روی دست خودش حکاکی کرده است و بدون شک هدف سرمربی گری اش در این رویداد بزرگ هم برای المپیک بعدی در سر می پروراند.

 

1152961


او حالا در ایران به سر می برد و رقابت های لیگ و حتی تمرینات تیم ها را با دقت بررسی می کند و جلسات مستمری با فدراسیون دارد. این شائبه به وجود آمده است که این جلسات و حضور او شاید برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی باشد؛ اما واقعیت این است که در روز انعقاد قرارداد مربیان آرژانتینی فدراسیون والیبال، مدت زمان همکاری لوزانو با ایران را تا پایان المپیک معین کردند؛ اما با سیچلو قراردادی دو ساله بستند تا بعد از المپیک هم او خدماتی را به والیبال ایران دهد.


بعد از پایان المپیک او کنار خانواده اش بازگشت و مدت کوتاهی را در کشورش بود؛ اما فورا به تایلند رفت تا کنار تیم ملی "ب" ایران در کاپ آسیا باشد و توانست با کمک مستقیم به کادر فنی در قهرمانی ایران سهیم باشد. او یک بار دیگر به کشورش بازگشت تا مقدمات حضور طولانی مدتش در ایران را فراهم کند. سیچلو قرار است لیگ ایران را به خوبی زیر نظر بگیرد و نقطه نظرات خود را در اختیار فدراسیون و سرمربی بعدی تیم ملی بگذارد که خودش هم جزو یکی از گزینه هاست؛ اما در حال حاضر او به قرارداد از پیش تعیین شده خود عمل می کند.

دیدگاه‌ها