کد خبر : 1368035 | 06 آبان 1395 ساعت 15:37 | 44.8K بازدید | 0 دیدگاه

این ماشین ماندنی نیست؛

ماشین‌سازی 1 - پیکان 4؛ ماشین‌سواری به سبک جلالی

پیکان موفق شد با درخشش مهاجم نیجریه ای خود به سه امتیاز ارزشمند در تبریز برابر ماشین سازی دست یابد تا شرایط رسول خطیبی سخت تر از گذشته شود.

ماشین‌سازی 1 - پیکان 4؛ ماشین‌سواری به سبک جلالی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیکان در دقایق ابتدایی موفق شده بود توسط پنالتی به گل دست یابد، این پیکان بود که با در دست گرفتن بازی به سه امتیاز ارزشمند دست یافت و در خانه این تیم 4 گل به ثمر رساند.


این نتیجه ادامه قعرنشینی ماشین سازی را به همراه داشت و پیکان نیز به رتبه سوم جدول دست یافت. این دیدار با اعتراضات شدید دو تیم به داوری همراه بود که از جمله آن می توان به گل مشکوک پیکانی ها در دقایق پایانی اشاره کرد که در حالتی آفساید به ثمر رسید.

 


استادیوم: اختصاصی تراکتور/ تماشاگر: 2 هزار نفر
داوران: علی صفایی – علی میرزابیگی – سجاد طوری

 


ماشین سازی:

مانوئل فرناندز، سعید مهدی پور، محمد نصرتی (62- آندرانیک تیموریان)، حبیب گردانی، بهمن کامل، کاخا، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار، حامد پاکدل، بهرام احمدی و مهرداد بایرامی
سرمربی: رسول خطیبی

 


پیکان:

رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، هالیسون برونو، مهدی شیری، آرمان قاسمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، ماهان رحمانی، مرتضی آقاخان، سجاد عاشوری و گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی

 

شرح بازی:
ماشین سازی که هفته ها بود از رسیدن به امتیاز محروم بود، امیدوار بود موفق به کسب نتیجه لازم از این جدال شود و با گلی که در دقایق ابتدایی به ثمر رساند، امیدار به پیروزی بود؛ اما شاگردان مجید جلالی نشان دادند که ماشین سواری را از حریف خود بهتر بلد هستند و در نهایت با به دست گرفتن جریان بازی موفق شدند چهار گل به ثبت برسانند و رتبه سوم جدول را از آن خود کنند.
محمد نصرتی در این بازی نیز همچون دیدار برابر صنعت نفت بار دیگر با اشتباه خود در دفع توپ یک گل به خودی را به حریف تقدیم کرد تا رسول خطیبی (که در این بازی کاپیتان تیم ملی را نیمکت نشین کرده بود)، در حرکتی احساسی بلافاصله آندرانیک را جانشین این بازیکن کند. مجید جلالی نیز این روزها با کشف نیجریه ای خود موفق شده از سد حریفانش بگذرد و گادوین منشا بار دیگر در نقش منجی پیکانی ها ظاهر شد و گل ابتدایی و انتهایی پیکانی را به نام خود کرد.
در پایان این بازی طرفداران ماشین سازی به انتقاد شدید از عملکرد رسول خطیبی پرداختند و خواهان استعفای او شدند.

 

اتفاق ویژه:
مجید جلالی در بهترین دوران مربیگری خود بعد از دوره فولاد خوزستان قرار دارد و اکنون در اولین فصل هدایت پیکان توانست آنها را به جمع مدعیان برساند. جلالی که مدت ها بود در ارائه فوتبال زیبا ناکام بود، در این فصل با پیکان روزهای خوبی را پشت سر می گذارد و در ادامه روزهای خوبش اکنون به همراه خودروسازان در رتبه سوم جدول قرار گرفته است.
قعرنشینی ماشین سازی نیز در این مقطع از آن اتفاقات غیرقابل پیش بینی ابتدای فصل بود که با توجه به مهره های ارزشمند و گرانقیمتی که در اختیار گرفته است تصور نمی شد؛ اما این تیم هفته هاست از کسب نتیجه دور مانده است تا بدون رقیب رتبه شانزدهم را به خود اختصاص دهد.
دبل محمد نصرتی در گل به خودی در دومین هفته پیاپی نیز دیگر اتفاق ویژه این بازی بود. نصرتی که در دیدار برابر نفت آبادان با اشتباه خود باعث باز شدن دروازه تیمش شده بود، این بار نیز برابر پیکان دروازه خودی را باز کرد.

 

بازیکن برتر:
دبل گادوین منشا و حضور او در کورس آقای گلی در کنار گل هایی که باعث شدند پیکان به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یابد، باعث شده تا این بازیکن اکنون مهره کلیدی مجید جلالی لقب گیرد. مهاجم خوش فکر و فنی پیکان که در این بازی روز پرفروغی را داشت توانست بارها مدافعان ماشین سازی را با مشکل مواجه کند و در پایان بازی نیز روی غفلت آنها گل چهارم تیمش را به ثمر برساند.

 

 

شرح گل‌ها:

ماشین سازی 1 پیکان 0: (دقیقه 5، امین قاسمی نژاد): قاسمی نژاد مامور نواختن پنالتی اعلام شده برای ماشین سازی شد که موفق شد برابر رحمان احمدی تیمش را به گل اول این بازی برساند.

ماشین سازی 1 پیکان 1: (دقیقه 10، گادوین منشا): پیکانی ها خیلی زود توانستند از زیر فشار ماشین سازی خارج شوند و توسط ارسال امیرحسین صادقی و جاگیری مناسب، منشا توانست دروازه ماشین را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

ماشین سازی 1 پیکان 2: ( دقیقه23، سجاد آشوری): بار دیگر ارسال از سمت راست با مهار مناسب توپ توسط سجاد آشوری همراه شد و او در موقعیتی تک به تک دروازه مانوئل را باز کرد و گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

ماشین سازی 1 پیکان 3: (دقیقه 62، محمد نصرتی، گل به خودی): بار دیگر ارسال از سمت راست و این بار اشتباه محمد نصرتی گل به خودی را در کارنامه این بازیکن ثبت کرد. فراز کمالوند بلافاصله بعد از این گل این بازیکن باتجربه را از زمین خارج کرد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 4: حرکت دو نفره حامد پاکدل و مهدی بایرامی یک ضربه پنالتی برای ماشین سازی به ارمغان آورد که قاسمی نژاد آن را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 80: ضربه محکم گادوین منشا با عکس العمل فرناندز مهار شد تا پیکان از رسیدن به گل چهارم محروم شود.

دیدگاه‌ها