کد خبر : 1368094 | 06 آبان 1395 ساعت 17:28 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

داور باید یک سال محروم شود

خطیبی:‌ جلالی خواب پیروزی هم نمی‌دید!

مربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز، به عملکرد داور مسابقه به شدت انتقاد کرد.

خطیبی:‌ جلالی خواب پیروزی هم نمی‌دید!

به گزارش "ورزش‌ سه"، حسین خطیبی، برادر و دستیار رسول خطیبی، به جای او در نشست خبری پس از دیدار با پیکان حضور یافت و به پرسش های مطروحه پاسخ داد. صحبت های حسین خطیبی را در ادامه می خوانید:

 


به فوتبال شک کردیم


امروز به فوتبال شک کردیم. شاهد ناداوری فراوانی بودیم. داور کارهایی کرد که در عمرمان ندیده بودیم. در این بازی می توانستیم به راحتی پیروز باشیم و حریف باید ۱۰ نفره می شد و ما هم یک پنالتی می زدیم.

 


داور روی اعصاب بازیکنان بود


داور امروز روی اعصاب بازیکنان ما بود و حتی از لفظ های بدی استفاده می کرد. ما در هر بازی شاهد ناداوری هستیم. اشتباهات امروز هم بسیار عمدی بود. نمی دانیم باید چکار کنیم. ما امروز به داور باختیم و همه علیه ما بودند.

 


حالمان از فوتبال بهم خورد


برخورد نیروی انتظامی هم در شان جمهوری اسلامی نبود. ما در شهر خودمان بودیم و همه عوامل علیه ما بود. نیروی انتظامی با مربیان ما کتک کاری کرد. چیزهایی را امروز دیدیم که از فوتبال حالمان بهم خورد.

 


جلالی در خواب هم نمی دید پیروز شود!


فکر کنم مجید جلالی در خواب هم نمی دید ما را شکست دهد. پیکان تنها سه موقعیت گل داشت اما ما بیست موقعیت ایجاد کردیم. رسول خطیبی در بازی با سپاهان استعفا کرده بود؛ اما مدیرعامل نپذیرفت. با این حال فکر نمی کنم ما به لحاظ فوتبالی هر کاری کنیم، بتوانیم پیروز بازی ها باشیم.

 


داور باید یک سال محروم شود


در بازی با گسترش فولاد و صبای قم هم ناداوری شد. ما نمی توانیم با ناداوری مبارزه کنیم. تاج باید این بازی را بررسی کند و داور هم باید یک سال محروم شود. ما این داوران را حلال نمی کنیم.

دیدگاه‌ها