کد خبر : 1368097 | 06 آبان 1395 ساعت 17:31 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی راحتی با ماشین سازی نداشتیم

جلالی: بلای من را سر خطیبی می‌آورند

سرمربی تیم پیکان بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی به حمایت از رسول خطیبی پرداخت.

جلالی: بلای من را سر خطیبی می‌آورند

به گزارش "ورزش‌ سه"،  مجید جلالی پس از پیروزی 4 بر یک تیمش مقابل ماشین سازی در نشست خبری صحبت های جالبی ایراد کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


بلای من را سر خطیبی می آورند


حریف ما امروز خیلی مضطرب بود و این اضطراب به ما کمک کرد. با وجود اینکه آنها گل اول را زدند، ولی باز هم اضطراب داشتند. فوتبال همیشه هست و وقتی چند بازی شکست می‌خورید، نیاز به آرامش دارید. من اینجا کار کرده‌ام و با وجود صدرنشینی به من می‌گفتند اولتیماتوم گرفته ای و هفته آخرت است! الان این کار را برای خطیبی هم می‌کنند. به او اضطراب می‌دهند وقتی به مربی می‌گویند روز آخرت است، نه او و نه بازیکنانش تمرکز ندارند. شما اگر یک مربی را نمی‌خواهید، لازم نیست به او بگویید. بهتر است بعد از جلسه حکم خود را بزنید.

 


برای همکارم ناراحتم


اینجا یک وضعیتی است که بعد یک یا دو باخت خود افراد کار را برای تیم‌هایشان مشکل می‌کنند. از اینکه اینجا نتیجه خوبی گرفتیم، خوشحالم ولی برای همکارم ناراحتم چون می‌دانم در چه شرایط سختی کار می‌کند. امیدوارم او بتواند از خودش مراقبت کند. من برای خطیبی آرزوی سلامتی می‌کنم.

 


بازی راحتی نداشتیم


داور دو برابر سوت‌های اشتباهی که برای ماشین‌سازی داشت، برای ما سوت اشتباه زد. من بازی‌های ماشین‌سازی را دیده بودم و آنها امروز اضطراب زیادی داشتند. این شکل آنها نبود. قطعا ما بازی راحتی را پشت سر نگذاشتیم. بازیکنان ما امروز خوب کار کردند. بازیکنان ما از اینکه در مشهد مساوی گرفتند، ناراحت بودند و مصمم بودند تا پیروز شوند. آنها با اشتیاق بازی کردند و امیدوارم که روند خود را حفظ کنیم و در تعطیلات شور و اشتیاق خود را حفظ کنیم.

 


متولیان فوتبال، تشویق کنند


باید 50جوان در پایه داشته باشید تا تیم شما بتواند دوام بیاورد. اگر این را نداشته باشید، مجبور می‌شوید هزینه زیادی را هر سال متحمل شوید. آنهایی که متولی فوتبال هستند، باید تشویق کنند تا دامنه فوتبال در ایران قوی‌تر شود. الان سه تیم تبریزی لیگ برتر سطح هزینه‌هایشان کم نیست. باید ببینید که چقدر آنها برای دامنه تیم‌های خود هزینه می‌کنند.

 


تبریز، قدر 3 تیم را بداند


افکار عمومی در اینجا تنها قله تیم‌ها را می‌بینند و بعد دو باخت مشکل ساز می‌شوند. الان تبریز سه تیم در لیگ دارد و باید قدر این فرصت را بداند.

دیدگاه‌ها