کد خبر : 1368100 | 06 آبان 1395 ساعت 17:42 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت گسترش فولاد به فدراسیون فوتبال

هر دو گل تراکتور با اشتباه داوری رقم خورد!

باشگاه گسترش فولاد نسبت به عملکرد داور مسابقه با تراکتورسازی اعتراض دارد و از او شکایت خواهد کرد.

هر دو گل تراکتور با اشتباه داوری رقم خورد!

به گزارش "ورزش‌ سه"،  تیم گسترش فولاد امروز در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی تن به شکست 2 بر 0 داد؛ این در حالی است که مسئولان گسترش فولاد معتقد هستند که هر دو گل تراکتورسازی روی اشتباه داور و بعد از خطا روی بازیکنان تیم آبی پوش تبریزی به ثمر رسیده است.


فراز کمالوند، سرمربی گسترش فولاد، در این باره به "ورزش سه" می گوید: «با تمام احترامی که برای تیم تراکتورسازی و جامعه داوری قائل هستم، باید بگویم هر دو گل تیم حریف روی اشتباهات داوری رقم خورد. در صحنه گل اول قبل از اینکه توپ به ایرانپوریان برسد، روی داریوش شجاعیان خطا صورت گرفت و در صحنه گل دوم هم قبل از اینکه توپ به کرنر برود، روی بابک حاتمی خطا شده بود.»


او ادامه می دهد: «من فکر می کنم آقای کامرانی فر به عنوان رییس دپارتمان داوری باید داور باتجربه تری را برای این مسابقه انتخاب می کرد. ما همواره به تصمیمات داوران اعتراض نمی کنیم و امروز هم در جریان بازی اعتراضی نداشتیم؛ اما فکر می کنم با اشتباهات داور بازنده از زمین خارج شدیم. بر این اساس شکواییه ای را تنظیم و صبح شنبه آن را به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارسال خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها