کد خبر : 1368120 | 06 آبان 1395 ساعت 19:16 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

نمی‌توانستیم از پدیده بازیکن قرض بگیریم

مرفاوی: خود عنایتی گفت پنالتی را می‌زنم

سرمربی صبای قم معتقد است که تاوان استفاده از بازیکنان جوان را با باخت مقابل پدیده دادند.

مرفاوی: خود عنایتی گفت پنالتی را می‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، صمد مرفاوی پس از شکست تیمش مقابل پدیده در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم ما این بازی را هفته قبل باختیم چون داور طوری در دیدار قبل سوت زد که نتوانیم آن مسابقه را ببریم و این دیدار را هم نتوانیم نتیجه بگیریم؛ پنج بازیکن محروم و مصدوم داشتیم که جایگزینان نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند و روی دو اشتباه فردی بازیکنمان گل خوردیم و باختیم.


او ادامه داد: وقتی تیمی از نظر مهره کامل نباشد و جایگزین ندارد باید از جوانان استفاده کند و باید تاوان جوان را داد؛ تاوان بازیکن جوان را دادیم و شکست خوردیم؛ اگر پنالتی عنایتی گل می‌شد به تساوی می‌رسیدیم؛ بازیکنان با تجربه و جوان شرایط خود را نداشتند و باختیم؛ به پدیده تبریک می‌گویم؛ از حالا باید به فکر دیدار هفته بعد باشیم.


سرمربی صبا با اشاره به عدم حضور بازیکنانش اظهار کرد: ما امیری را به دلیل مصدومیت از دست دادیم ولی ابطحی را به علت محرومیت و علی‌آبادی را به خاطر آسیب دیدگی در اختیار نداشتیم؛ مجبور شدیم از بائوج‌رضایی در خط میانی استفاده کنیم؛ دو جوان به زمین آوردیم ولی در خط جلو نیاز به بازیکن با تجربه داشتیم؛ حسن‌زاده یک پنالتی گرفت و کارایی لازم را داشت؛ موجودی ما همین بود و نمی‌توانستیم از پدیده بازیکن قرض بگیریم.


مرفاوی اظهار کرد: از خود عنایتی پرسیدیم که می‌توانی پنالتی بزنی که گفت 100 درصد می‌توانم؛ او 90 دقیقه بازی کرد و بعد از آسیب دیدگی هم مشکلی نداشت و گفت می‌توانم پنالتی بزنم که ما هم اطمینان کردیم؛ روی بی‌تجربگی برخی بازیکنان باختیم و نتوانستند کارایی لازم را داشته باشند؛ باید از این بازیکنان استفاده کرد و تاوانشان را داد.


او اضافه کرد: پنج بازیکن کلیدی را نداشتیم؛ اگر بگذراند نتیجه می‌گیریم؛ تمام تیم‌های لیگ برتر یکی، دو ساعت به بازی ترکیب می‌زنند ولی تیم ما یک روز قبل از بازی در سایت ترکیبمان وجود دارد؛ حتما دلشان برای ما می‌سوزد.


سرمربی صبا با اشاره به داوری این دیدار گفت: نظر مهاجری است که به نفع ما داوری بود؛ چنین چیزی نبود که به خاطر بازی قبل به نفع ما گرفته باشند.


مرفاوی در خصوص نتایج ضعیف صبا در این فصل گفت: نمی‌توانیم تاریخی بگوییم و خیلی از تیم‌ها شکست می‌خورند؛ تعطیلات هم وجود دارد و نمی‌توانیم چیزی بگوییم.

دیدگاه‌ها