کد خبر : 1368141 | 06 آبان 1395 ساعت 20:28 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی سرمربی تیم ملی جوانان از مردم

پیروانی: مقصر اصلی این شکست من بودم!

تیم ملی جوانان با شکست 6-5 در برابر عربستان از صعود به دیدار پایانی شانزدهمین دوره جام ملت های جوانان آسیا بازماند اما در سال 2017 یکی از چهار نماینده فوتبال آسیا در جام جهانی زیر 20 سال خواهد بود.

پیروانی: مقصر اصلی این شکست من بودم!

به گزارش "ورزش سه"، امیر حسین پیروانی – سرمربی تیم ملی جوانان بعد از این بازی گفت: از مردم شریف ایران عذرخواهی می کنم که نتوانستم شادی صعود به جام جهانی را با حضور در بازی نهایی تکمیل کنم. بچه ها تلاش کردند و با همه وجود بازی کردند اما متاسفانه نتوانستیم برنده این بازی باشیم. مسئول این باخت فقط من هستم. هر چند پنالتی که در ابتدای بازی برای عربستان گرفته شد، به نوعی شیرازه تیم ما را از هم پاشید و پنالتی نبود. دو اخطاره شدن مدافع اصلی تیم و مصدومیت دو هافبک تدافعی که البته یکی از آنها بازی کرد موجب بهم ریختگی در خط دفاع شد. تعجبم که چرا بازی را در ساعت 16:15 برگزار کرده بودند آنهم در زمینی که آبیاری شده بود. بچه ها هر وقت گل خوردند به بازی برگشتند. البته گل مساوی را هم می توانستیم به ثمر برسانیم که توپ به تیر دروازه خورد. ضمن اینکه در دقایق وقت اضافه به دلیل اخراج یکی از بازیکنان و مصدومیت رضا کرملا چعب 9 نفره بازی کردیم.


سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: پیش از این بازی به همراه ژاپن صاحب بهترین خط دفاعی بودیم. اینکه چرا به یکباره ساختار دفاعی تیم بهم ریخت باید بررسی شود. سعی و تلاشم بر این بود که ایران را فینالیست کنم اما ظاهرا دانش من کافی نبود! فوتبال امروز به من نشان داد که باید بیشتر سعی و تلاش داشته باشم. باز هم تکرار می کنم. از ملت شریف ایران عذرخواهی می کنم. می دانم مردم منتظر حضور ایران در بازی پایانی بودند. امیدوارم که با ترمیم و بررسی مشکلات سال آینده اتفاقات خوبی را در بازی های جام جهانی رقم بزنیم. چون مردم ما لایق بهترین ها هستند.


امیر حسین پیروانی در پایان گفت: از مربیان پایه تیم ها، فدراسیون فوتبال و همه ارکانش و هم چنین همکارانم در این تیم تشکر می کنم. مسبب اصلی این شکست من بودم و کسی را در این باخت مقصر نمی دانم. یک خدا قوت و خسته نباشید هم به بازیکنانم می گویم که 21 ماه در اردو بودند. خوب و منظم و در نهایت هم به جام جهانی صعود کردیم.

دیدگاه‌ها