کد خبر : 1368154 | 06 آبان 1395 ساعت 20:53 | 108.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در نشست خبری سرمربی استقلال

سفره دل منصوریان در اهواز باز شد

سرمربی آبی پوشان بعد از مدتها در نشستهای خبری شهر اهواز حاضر شد تا حاشیه های ورزشگاه غدیر ادامه دار شود.

سفره دل منصوریان در اهواز باز شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان بعد از اتفاقات دو فصل گذشته رابطه تیره و تاریکی با هواداران اهوازی دارد. سرمربی استقلال همواره در اهواز با واکنش شدید هواداران رو به رو می شود و البته او در واکنش به این اتفاقات هرگز در نشست های خبری پیش و بعد از بازی در اهواز شرکت نمی کند. سرمربی استقلال اما بعد از تساوی برابر فولاد خوزستان سنت شکنی کرد و در نشست خبری حاضر شد تا نه تنها پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد بلکه در واکنش به اتفاقات ورزشگاه غدیر واکنش نشان دهد.


زمانی که از سرمربی استقلال درباره تکرار فحاشی ها به او سوال شد، هر چند مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درخواست کرد تا بر طبق قوانین از طرح اینگونه سوالات پرهیز شود اما سرمربی استقلال ترجیح داد تا با پاسخگویی به این سوال درباره اتفاقات رخ داده در بازی های شهر اهواز واکنش نشان دهد.


سرمربی استقلال که صحبتهای عنوان شده توسط او در حدود دو سال پیش، حاشیه ساز شده بود، تمامی این اتفاقات را نشات گرفته از یک سو تفاهم می داند و معتقد است که عده ای خود را به خواب زده اند تا از این فضا سو استفاده کنند و البته کسی که خود را به خواب زده است هرگز بیدار نمی شود.


صحبتهای سرمربی استقلال با واکنش مسئول برگزاری نشست خبری همراه شد اما منصوریان حاضر به قطع صحبتهای خود نشد. منصوریان که پیش از این نیز با شعارهای تند و فحاشی علیه خود در اهواز دست و پنجه نرم کرده از کمیته انضباطی نیز انتقاد کرد و گفت که آنها این موضوع را نادیده می گیرند.


هر چند ترک عادت منصوریان برای حضور در نشست های خبری ممکن است برای او همراه با جریمه باشد اما سرمربی استقلال این بار ترجیح داد تا در برابر تکرار اتفاقات تلخ ورزشگاه غدیر واکنشی متفاوت داشته باشد.

دیدگاه‌ها