کد خبر : 1368172 | 06 آبان 1395 ساعت 20:25 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: خودم تاثیرگذارترین فرد دوران حرفه‌ام هستم

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که زین الدین زیدان نقش موثری در رقم خوردن یکی از بهترین فصل دوران حرفه ای اش داشت.

رونالدو: خودم تاثیرگذارترین فرد دوران حرفه‌ام هستم

به گزارش "ورزش سه"، زیدان که در میانه فصل گذشته جانشین رافا بنیتس در رئال شد، توانست این تیم را برای یازدهمین بار قهرمان اروپا کند. رونالدو فصل گذشته 51 گل به ثمر رساند که 16 تای آن در چمیونزلیگ به ثمر رسید و با پرتغال نیز قهرمان یورو 2016 شد.

 

او که بار دیگر در بین نامزدهای توپ طلاست، توانایی زیدان برای ایجاد روحیه مناسب در تیم برای رسیدن به موفقیت در مدتی کوتاه را تحسین کرد.

 

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که کدام مربی در ایجاد جو مناسب در تیم، بهترین عملکرد را داشت، گفت:" زین الدین زیدان الگوی کاملی در فصل گذشته بود. ما شروع خوبی نداشتیم اما وقتی او آمد، نقش کاتالیزور را در یکی از بهترین فصل دوران حرفه ای من داشت.

 

ما روند فوق العاده ای در لالیگا داشتیم و در چمپیونزلیگ به قهرمانی رسیدیم و پس از آن، با پرتغال قهرمان یورو شدم. این فصل بسیار خوبی برای من و رئال بود. مربی مناسب می تواند چنین تاثیری داشته باشد."

 

 

1151105

 

 

رونالدو همچنین در مورد سایر مربیانش صحبت کرد و گفت:" من سرالکس فرگوسن را به عنوان پدر فوتبالی ام می بینم. همه مربیانم مهم بودند. البته من وقتی به رئال آمدم، یک مرد بودم اما وقتی به منچستریونایتد رفتم، یک پسربچه بودم.

 

ناگهان به یکی از بهترین باشگاه های دنیا می روید و در آن زمان به کسی مانند سرالکس نیاز داشتم. من برای مربیان بزرگ زیادی بازی کردم اما ژوزه مورینیو از نظر تاکتیکی، یک متفکر بزرگ بود. او روی جزئیات همه چیز کار می کرد."

 

رونالدو همچنین در پاسخ به این که چه کسی بیشترین تاثیر را روی دوران حرفه ای اش داشت، گفت:" خودم!"

دیدگاه‌ها