کد خبر : 1368184 | 06 آبان 1395 ساعت 21:40 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنری: ونگر مربی انگلیس نمی شود

تیری آنری، ستاره سابق آرسنال، معتقد است که آرسن ونگر علاقه برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی انگلیس ندارد.

آنری: ونگر مربی انگلیس نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اخراج سم آلاردایس به دلیل رسوایی های اخیر، گرت ساوت گیت به عنوان سرمربی موقت سه شیرها معرفی شد و اکنون اتحادیه فوتبال انگلیس به دنبال یک گزینه دائمی است.

 

از ونگر به عنوان یکی از گزینه های اصلی نام برده می شود اما آنری که 8 سال زیر نظر این مربی فرانسوی در آرسنال بازی کرد، معتقد است سرمربی توپچی ها کار در باشگاه را ترجیح می دهد.

 

او به خبرنگاران گفت:" هرگز نباید گفت هرگز اما فکر نمی کنم این اتفاق رخ بدهد. به تازگی گفتم که آرسن دوست دارد هر روز در زمین تمرین حضور داشته باشد و اگر سرمربی تیم ملی شود، این شرایط فراهم نیست."

 

1147796

 

 

مارتین گلن، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس هم در مورد شرایط در نظر گرفته شده برای مربی جدید گفت:" ترجیح به خدمت گرفتن یک مربی انگلیسی است زیرا فکر می کنم حلقه گمشده نمایش های انگلیس در تورنمنت های بزرگ،موضوع ترس و غرور است. این به هویت تیم برمی گردد.

 

نمی خواهم گزینه هایی که انگلیسی نیستند را رد کنم زیرا آنها هم گزینه های جالبی هستند و می خواهند برای طولانی مدت این پست را برعهده داشته باشند. دیوانگی است اگر بخواهیم انتخاب ها را خیلی کوچک کنیم اما ترجیح ما مربی انگلیسی است."

 

دیدگاه‌ها