کد خبر : 1368197 | 06 آبان 1395 ساعت 23:31 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

داور بازی با پیکان الفاظ بدی را بکار می برد

خطیبی: محسن ترکی را حلال نمی‌کنم!

سرمربی تیم ماشین سازی اعتقاد دارد اشتباهات داوری باعث نتایج ضعیف تیمش شده است.

خطیبی: محسن ترکی را حلال نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی درباره شکست های سریالی تیمش در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: من با فیلم و مدرک ثابت می کنم که در 5 هفته تیمم در داوری ها ضربه خورده است. من با واقعیت ها زندگی می کنم. در بازی با پیکان تیم حریف برتر از ما بود اما واقعا تیم داوری امروز ضعیف کار کرد. داور در دقیقه 24 باید بازیکن حریف را در حالی که ما یک بر صفر جلو بودیم، اخراج می کرد. در آن شرایط اگر اخراج صورت می گرفت، پیکان 10 نفره می شد و ما هم جلو بودیم.


او ادامه داد: ناظر بازی امروز از من معذرت خواهی کرد اما چه فایده؟ گل چهارم علاوه بر آفسایدی که بازیکن حریف 5 متر جلوتر بود و کمک داور نگرفت، قبل از آن روی امین قاسمی نژاد خطا شد. من با این شرایط چه کاری می توانم به عنوان مربی انجام دهم؟ داور با تصمیماتش بازیکنانم را عصبی کرد.


سرمربی تیم ماشین سازی همچنین گفت: از این مسائل گذشته داور بازی امروز از الفاظی استفاده می کرد که واقعا عجیب بود. حبیب گردانی جان بچه اش را قسم خورد که داور الفاظی به کار برده که معقول نیست. او به دستیار من هم با لحن بدی صحبت کرد. امروز بعد از بازی به کامرانی فر زنگ زدم و گفتم  که داور بازی امروز تا آخر فصل نباید قضاوت کند. یکی از دوستان می گفت این داور را باید دار بزنند!


خطیبی با اشاره به اشتباهات گذشته داوران علیه تیمش بیان کرد: مشکلات ما از زمانی شروع شد که محسن ترکی به ناحق حامد پاکدل را اخراج کرد! من ترکی را حلال نمی کنم. داوری ها سلیقه ای است و به ما ضربه زده است.


وی درباره آینده ماشین سازی تاکید کرد: تلاش ما بر این است که بتوانیم تیم را تقویت کنیم. ما تلاش زیادی انجام می دهیم و بچه ها هم فعل خواستن را صرف می کنند.اگر اتفاقات دیگری نمی افتاد، ما مقابل پیکان برنده زمین بودیم. در بازی با سپاهان وصنعت نفت هم این اتفاقات رخ داد. البته نمی گویم که من مقصر نیستم، به هر حال من نیز اشتباه هایی داشتم اما مشکلات دیگری هم وجود داشت که باعث این نتایج شد. مشکلاتی مانند تعداد زیاد مصدومان.

دیدگاه‌ها