کد خبر : 1368205 | 06 آبان 1395 ساعت 23:53 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش کامل برنامه شب‌های فوتبالی

کارشناسی داوری برنامه شب‌های فوتبالی مشخص کرد تعدادی از گل‌هایی که امروز به ثمر رسید مردود یا پیش از آن خطا بوده است.

گزارش کامل برنامه شب‌های فوتبالی

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتمام بازی‌های روز اول هفته دهم لیگ برتر برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش از ساعت 20 امشب آغاز شد و با پخش کنفرانس‌های خبری مسابقه‌های امروز آغاز شد و علاوه بر آن به بررسی داوری و کارشناسی پنج دیدار انجام شده پرداخت.

 

سوال پیامکی:


مهم ترین دلیل صعود تیم های پایه به جام جهانی؟
۱) استعداد بازیکنان ایرانی
۲) کادر فنی مجرب
۳) مدیریت در فوتبال
۴) بازیکن سازی در باشگاه ها

 

مهمان نخست برنامه، امیدرضا روانخواه بود؛ روانخواه در خصوص بازی تراکتورسازی و گسترش گفت: پیروزی تراکتور قابل پیش بینی بود اما روند بازی در همه دقایق این نتیجه را نشان نمی‌داد. در بسیاری بازی‌های لیگ تیم های برتر وجود ندارند و موقعیت ها بین تیم برنده و بازنده تقسیم می شود.


در ادامه خلاصه بازی تراکتور-گسترش پخش شد.


روانخواه درباره کیفیت بازیکن های داخلی و خارجی لیگ اظهار داشت: ما از لحاظ نیروی انسانی یکی از بهترین های آسیا هستیم ولی بحث نتیجه گرایی باعث شده کمی از بازیکن سازی غافل شویم.


کارشناس برنامه در مورد پیشرفت تیم پیکان بیان کرد: برای تیم تازه لیگ برتری شده، سخت است که بهترین خریدهای لیگ را انجام دهد و باید با سایر نیروها کار را ادامه دهد. به نظرم جنس پیکان امسال جور است و آقای جلالی می تواند نتایج مناسبی کسب کند.


سپس خلاصه بازی ماشین سازی-پیکان به نمایش درآمد.

 

مهمان بعدی برنامه عبدالله ویسی، سرمربی سپاهان اصفهان بود؛ ویسی درباره قهرمانی با استقلال خوزستان گفت: در سال قبل همه عوامل دست به دست هم داد و تیم ما کاملا یکدست شده بود. در نهایت اتفاقی که ممکن است چند سال یکبار بیفتد، برای ما رخ داد.


او در خصوص بازی امروز سپاهان و سایپا افزود: بازی بی‌کیفیتی بود که همه موقعیت ها روی ضربات ایستگاهی به دست آمد؛ درباره تغییرات مدیریتی باید بگیم که شوک مثبتی به مجموعه وارد شد. آقای باقریان خوب کار می کرد، اما الان هم با آقای طاهری روزهای خوبی را سپری می کنیم.

 

رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین سازی، در ارتباط تلفنی گفت: من با مدرک ثابت می کنم غیر از بازی سپاهان و صنعت نفت، ما در سایر شکست ها از داوری ضربه خوردیم. همین امروز بازیکن پیکان باید اخراج می شد و حتی ناظر بازی بعد از اتمام بازی از کادر ما عذرخواهی کرد و به ما گفت نظر شما در خصوص داوری درست بود؛ بدتر از همه اینکه داور و کمک داور با ما با الفاظی حرف زدند که من تا به حال تجربه نکرده بودم؛ این داور تا پایان فصل نباید قضاوت کند.


عبدالله ویسی در ادامه صحبت هایش درباره جدایی از استقلال خوزستان اضافه کرد: من به مدیران باشگاه چند بار گفتم تکلیف فصل بعد را معلوم کنید ولی هیچ صحبتی برای ماندن من انجام نشد. تنها چند دقیقه در فرودگاه تهران با من حرف زدند و بودجه ی پیشنهادی من را نپذیرفتند؛ سپاهان امسال با بودجه ای کمتر از نصف سال های قبل بسته شده و جوان ترین تیم کل لیگ است. از لحاظ نتیجه گیری نیاز به زمان بیشتری داریم و مردم باید کمی صبر کنند تا سپاهان فوق العاده را ببینند.

 

خلاصه بازی سایپا-سپاهان پخش شد.


ویسی در خصوص داوری این بازی گفت: امروز داور چند اشتباه فاحش داشت و پنالتی صد درصد ما را نگرفت. البته اشتباهات همیشه به ضرر ما نیست و برخی مواقع باعث سود ما می شود. امیدوارم مربیان هم در قبال این اتفاقات صبورتر عمل کنند.


کنفرانس سایپا-سپاهان:


فرکی: باز هم در یک بازی خانگی به تساوی رسیدیم. مصمم برای برد امروز بودیم. سپاهان هم برای برد آمده بود. ما در هر ۲ نیمه می توانستیم برنده باشیم. تیم ۱۰ نفره فوتبال را رها می کند و بازی را سخت می کند.


ویسی: خیلی ساده، ۱۰ نفره شدیم و ۳ امتیاز را به یک امتیاز تبدیل کردیم. باز هم خدا را شکر می کنیم؛ در نیمه دوم که فقط تعویض انجام شد، داور ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت؛ چرا همه می گویند مسئولان طرفدار تیم های اصفهانی هستند؟

 

کنفرانس گسترش- تراکتور:


کمالوند: بهترین دربی سال‌های اخیر تبریز بود. نتیجه منصفانه تساوی یا پیروزی ما بود. ما ۴ موقعیت داشتیم و تراکتور یک و نیم موقعیت. تراکتور مزد بازیکنان مطرح خود را گرفت.


دستیار قلعه نویی: دربی سختی بود. در نیمه دوم قوی تر ظاهر شدیم. باید از تیم تشکر کنم، همه از جان مایه گذاشتند و نتیجه عادلانه بود. شروع خوب گسترش طبیعی بود.

 

امید روانخواه درباره بازی فولاد-استقلال گفت: هر دو تیم پیشرفت خوبی در لیگ داشته اند. امروز استقلال با احتیاط بیشتری کار کرد.


خلاصه بازی فولاد - استقلال پخش شد.


روانخواه: علیرضا منصوریان باید فرصت کار داشته باشد و تا سه سال آینده هیچ گزینه ای بهتر از او برای استقلال وجود ندارد.


کنفرانس فولاد- استقلال:

 

منصوریان: مالک بازی بودیم و وسط زمین کاملا از آن ما بود. از گل زده محافظت نکردیم و بر خلاف جریان بازی گل خوردیم. از عملکرد بچه ها راضی هستم ولی سهل انگاری کردیم و برخی جوانان خوب کار نکردند.


سعداوی: به فکر سه امتیاز بودیم. موقعیت های زیادی داشتیم ولی مقابل یک تیم خوب و باتجربه بازی کردیم  و یک گل عقب افتادیم. با وجود محدودیت ها از عملکرد تیمم راضی هستم.


حسین عسگری به عنوان کارشناس داوری برنامه حضور یافت.


* کارشناسی داوری بازی‌ها:


گسترش- تراکتور:


گل اول تراکتورسازی به دلیل خطای بازیکن این تیم، مردود بود.
گل دوم تراکتور هم به دلیل خطا مردود بود.

 

فولاد-استقلال:


اشتباه خاصی از سوی ترکی انجام نشد.

 

ماشین سازی-پیکان:


پنالتی ماشین سازی صحیح بود.
مدافع پیکان باید اخراج می شد.
گل چهارم پیکان مردود بود.

 

سایپا-سپاهان:


اخراج بازیکن سپاهان اشتباه بود.


* کنفرانس ماشین سازی-پدیده:


حسین خطیبی: نمی دانستیم حرفمان را به چه کسی بزنیم. آقای جللی هم حتما امروز از فوتبال بدش آمده. به راحتی می توانستیم بازی را ببریم ولی داور اجازه نداد. پیکان اصلا خوب بازی نکرد و فقط داوری کاری کرد که پیکان گل بزند.


جلالی: اضطراب حریف به ما کمک کرد تا به بازی برگردیم و نتیجه خوبی بگیریم. اشتباهات داور به ضرر ما خیلی بیشتر از ماشین سازی بود.


در پایان برنامه "استعداد بازیکنان ایرانی" به عنوان مهم‌ترین عامل صعود تیم‌های پایه به جام جهانی معرفی شد.

دیدگاه‌ها