کد خبر : 1368209 | 07 آبان 1395 ساعت 00:12 | 107.1K بازدید | 0 دیدگاه

یاران گوچی به صدرنشین رسیدند؛

درخشش بی‌پایان قوچان‌نژاد؛ حالا جام حذفی

هیرنفین با گلزنی مهاجم ایرانی خود موفق شد برابر آیندهوون به برتری برسد و به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.

درخشش بی‌پایان قوچان‌نژاد؛ حالا جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هلند امشب تیم‌های اف. سی. آیندهوون و هیرنفین از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه جان لوورس به مصاف هم رفتند که رضا قوچان‌نژاد مهاجم ملی پوش ایرانی هیرنفین از ابتدا در ترکیب حضور داشت.


هیرنفین که روند صعودی و چشمگیری در لیگ اردیویسه داشته و در حال حاضر تیم سوم جدول رده‌بندی است، امشب هم شروع خوبی برابر آیندهوون داشت و در دقیقه 20 توسط یونس ناملی دانمارکی به گل اول رسید.

 

1153107


نمایش خوب هیرنفین پس از این گل هم ادامه یافت و در دقیقه 30 روی ارسال استفانو مارزو از سمت راست زمین و ضربه سر شیرجه‌ای قوچان‌نژاد از تیرک دوم و داخل محوطه 6 قدم، دومین گل این تیم به ثمر رسید.


جینتی کائن‌پیل مهاجم بلژیکی تیم دسته دومی آیندهوون در دقیقه 34 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد اما تا پایان مسابقه این تیم دیگر نتوانست بازی را مساوی کند و در سمت مقابل یاران گوچی هم در زدن گل سوم ناکام بودند تا این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود هیرنفین خاتمه پیدا کند.


هیرنفین که در مرحله قبل با نتیجه 5 بر یک گرافشاپ را شکست داده بود با برتری برابر آیندهوون در مسابقه امشب به جمع 16 تیم نهایی جام حذفی هلند صعود کرد و حریف فاینوردی شد که شب گذشته با نتیجه 4 بر صفر اکسلسیور را شکست داده بود.

 

1153105


قوچان‌نژاد در هفته اخیر لیگ اردیویسه هلند نیز برابر هراکلس پاس گل داده بود و در این فصل نیز 4 گل به ثمر رسانده است.


هیرنفین در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هلند با فاینورد، صدرنشین لیگ این کشور بازی خواهد کرد که روز یکشنبه هفته آینده نیز در یازدهمین مسابقه فصل لیگ اردیویسه باید مقابل این تیم قرار گیرد.

دیدگاه‌ها