کد خبر : 1368245 | 07 آبان 1395 ساعت 11:03 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان حذفی باز است

حاتمی: قبول دارم آمار گلزنی‌ام خوب نیست

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد هواداران تیمش فقط خواهان پیروزی هستند.

حاتمی: قبول دارم آمار گلزنی‌ام خوب نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته دهم لیگ برتر دربی تبریز را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود پایان داد. فرزاد حاتمی، مهاجم تراکتورسازان که در این بازی به عنوان بازیکن ذخیره به زمین آمد، اعتقاد دارد تیمش شایسته پیروزی مقابل گسترش فولاد بوده است.


حاتمی درباره شرایط مسابقه دیروز، صدرنشینی تراکتور، آمار پایین گلزنی اش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


انتظار بازی درگیرانه داشتیم


تیم گسترش فولاد بازی درگیرانه ای را به نمایش گذاشت و این موضوع همان چیزی بود که انتظار داشتیم. به طور کلی  هر دو تیم در میانه میدان بازیکنان جنگنده‌ای داشتند و مطمئناً این بازی باید درگیرانه از آب درمی‌آمد.


هواداران فقط برد می خواهند


خوشحالم که یک برد شیرین به دست آوردیم. تیم ما به جایگاهی رسیده که هواداران فقط برد می‌خواهند و وقتی خارج از خانه هم مساوی می‌کنیم، آنها راضی نمی‌شوند و من از این مساله واقعاً خوشحالم. ما فعلاً در صدر جدول هستیم ولی فقط ماندن در صدر است که اهمیت دارد.


قبول دارم آمار گلزنی ام خوب نیست


همه هواداران فوتبال از یک مهاجم انتظار گلزنی دارند. من در 8 بازی دو گل زده ام و قبول دارم آمار قابل قبولی نیست اما امیدوارم در هفته‌های آتی برای تیمم گلزنی کرده و عملکردم را بهتر کنم. مهاجم وظیفه دارد هم گل بزند و هم با پرس مدافعان به تیم حریف فشار وارد کند، لذا ما روی هم رفته با ادینیو 7 گل زده‌ایم ولی با این حال عملکردمان هنوز خوب نیست.


ملوان حذفی باز است


ما به فاصله چهار روز از بازی دربی با گسترش فولاد باید به انزلی برویم و با ملوان دیدار داریم و چون با اتوبوس باید به این شهر سفر کنیم، قطعاً کار سختی خواهیم داشت. ملوان بندر انزلی از قدیم الایام «حذفی باز» بوده و اگر غفلت کنیم مطمئناً متزلزل می‌شویم و جبرانش سخت خواهد بود.


تبریزی ها فوتبال فهم هستند


هواداران ملوان در ایران جزو معدود هوادارانی هستند که تیمشان را به شدت دوست دارند و در همه شرایط از گرما و سرما گرفته تا بحران مالی تیم خود را حمایت می‌کنند؛ همه آنها مانند تبریزی‌ها فوتبال فهم هستند و فقط از تیم خود بازی زیبا می‌خواهند.

دیدگاه‌ها