کد خبر : 1368269 | 07 آبان 1395 ساعت 13:16 | 188K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی و احمدزاده هم هستند؛

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان مشخص شد

در حالی که عنوان می شد با توجه به اتفاقات رخ داده در شب گذشته، احتمال نیمکت نشینی احمدزاده و طارمی وجود دارد، برانکو ایوانکوویچ این دو بازیکن را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده است.

ترکیب پرسپولیس برابر نفت آبادان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ ترکیب 11 نفره تیمش در حالی برای دیدار برابر نفت آبادان مشخص کرد که پیش از این تصور می شد با توجه به اتفاقات رخ داده در شب گذشته و در محل هتل این تیم، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی نیمکت نشین شوند. با این حال سرمربی کروات سرخپوشان از شماره 9 و 10 تیمش در این بازی سود برده تا نشان دهد برای کسب سه امتیاز دیدار برابر برزیلی های لیگ کاملا انگیزه دارد.


با این شرایط پرسپولیس در این بازی با بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه بازی را آغاز خواهد کرد تا این دروازه بان صربستانی در اولین تجربه اش در لیگ ایران جانشین علیرضا بیرانوند شود که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سرخپوشان نیست.


ترکیب دفاعی سرخپوشان مطابق دیدارهای گذشته با سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه و حسین ماهینی شکل گرفته است و کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و محسن مسلمان نیز در خط میانی به کار گرفته شده اند.


مهدی طارمی در این بازی نیز علی علیپور را در کنار خود به عنوان زوج خط حمله می بیند و به دنبال باز کردن لایه های دفاعی نفت و رسیدن به دروازه حسن هوری خواهند بود.


ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور
دیدار دو تیم از ساعت 16:45 دقیقه و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها