کد خبر : 1368302 | 07 آبان 1395 ساعت 15:09 | 122.9K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش این بار مدیران فدراسیون را مخاطب قرار نداد

زرنگ خیابانی کیست؟

سرمربی پرتغالی تیم ملی بیانیه که چند روز پیش منتشر کرد، بار دیگر به حمله به کسانی پرداخت کرد که در راه صعود این تیم به جام جهانی سنگ می اندازند.

زرنگ خیابانی کیست؟

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش معمولا عادت دارد قبل از هر اردوی تیم ملی نسبت به مدیران فدراسیون فوتبال و البته سرمربی تیم های لیگ برتری انتقاد کند تا به نوعی از آنها امتیاز بگیرد اما این بار او برخلاف همیشه مربیان و مدیران را مورد خطاب خود قرار نداد و عده ای که چوب لای چرخ تیم ملی می گذارند را به زرنگ خیابانی تعبیر کرد.


اما زرنگ خیابانی کیست؟ بعد از صحبت های کی روش تمام نظرها به مدیران فدراسیون فوتبال جلب شد و بسیاری گمانه زنی کردند که بازهم سرمربی پرتغالی تیم ملی آنها را هدف قرار داده است. با این حال کی روش روز گذشته جلسه ای با تاج برگزار کرد و در مورد صحبت هایی که انجام داد توضیحاتی را به رییس فدراسیون فوتبال ارائه کرد.


او در صحبت هایش نسبت به ایجنتی که رابطه بسیار نزدیکی با فدراسیون فوتبال دارد هشدار داد و گفت که او به فوتبال ایران خیانت کرده است. پیش از این قرار بود ایران بازی دوستانه با تایلند برگزار کند اما بعد از لغو این بازی ایجنتی به فدارسیون فوتبال پیشنهاد داد که تیم ملی در بازی دوستانه برابر سنگاپور قرار بگیرد که این مساله با موافقت کی روش روبه رو شد. اما نکته عجیب این که این ایجنت قولش را زیر پا گذاشت و بازی با تیم ملی سنگاپور را برای سوریه، حریف بعدی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی هماهنگ کرد، آن هم دقیقا در همان استادیومی که تیم ملی قرار است برابر سوریه قرار بگیرد.


گفته می شود منظور کی روش از زرنگ خیابانی همین ایجنت بود که به قول و قرار خود پایبند نبود و سرمربی پرتغالی تیم ملی هم از تاج خواست دیگر با وی همکاری نکنند تا به این شکل برنامه های تیم ملی به هم نخورد.

دیدگاه‌ها