کد خبر : 1368313 | 07 آبان 1395 ساعت 15:50 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: حاضرم همه بازی‌ها رابا یک‌گل اختلاف ببریم

رئال مادرید پس از پیروزی پرگل بر کولتورال در کوپا دل ری، فردا از هفته دهم لالیگا، در زمین تیم تازه صعود کرده آلاوس به میدان خواهد رفت.

زیدان: حاضرم همه بازی‌ها رابا یک‌گل اختلاف ببریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال به لطف پیروزی دشوار 2-1 بر بیلبائو حالا به تنهایی صدرنشین لالیگا است.

 

 

1149488

 

 

زیدان در نشست خبری بازی با آلاوس گفت:« انتظار یک بازی بسیار دشوار را دارم. آلاوس تاکنون در خانه نباخته و عملکردشان تا بدینجای فصل فوق العاده بوده است.

ما می دانیم این بازی چه دشواری هایی دارد. باید به این فکر کنیم که کسب پیروزی در این دیدار به سادگی حاصل نخواهد شد. اگر مثل بازی قبلی با تمرکز لازم وارد زمین شویم، می توانیم نتیجه ای مطلوب کسب کنیم. خودمان را به خوبی مهیای این بازی کرده ایم.»

 

بهتر شدن عملکرد رئال در شروع بازی ها:« بازیکنان به خوبی واقفند که چگونه باید بازی ها را شروع کنند. می دانیم که اگر قرار است قهرمان لالیگا شویم، باید به هر بازی به عنوان یک فینال نگاه کنیم. هر بازی داستان خودش را دارد و باید با حداکثر تمرکز و با شور و انگیزه بالا وارد زمین شد.

اگر فکر کنیم فردا بازی ساده ای خواهیم داشت، مطمئنا به مشکل خواهیم خورد. هفته خوبی داشته ایم و آماده هستیم.»

 

حضور همیشگی BBC:« من هرگز تصمیمات ناعادلانه نمی گیرم.»

 

تمدید با ایسکو:« دست من باشد، با همه بازیکنانم تمدید خواهم کرد؛ چون از عملکردشان بسیار راضی هستم؛ اما این مساله ای در حیطه اختیارات مدیران است.»

 

رسیدن راموس، مودریج و کاسیمیرو به دربی مادرید:« هر سه مصدومند ولی مودریچ از دو بازیکن دیگر شرایط بهتری دارد.

راموس تنها دو روز است که دویدن را شروع کرده و کاسیمیرو نیز شرایطی مشابه راموس دارد. باید به هر سه زمان داد و صبور بود. هفته بعد بهتر می توانیم در موردشان قضاوت کنیم. این تمام اطلاعاتی است که فعلا دارم.»

 

رئال و دریافت گل های زیاد:«  نگران این مساله نیستم؛ البته باید در این زمینه کار کرده و بهتر شویم. بی شک در تلاش هستم تا این مشکل را حل کنم.

مقابل همه تیم ها 90 دقیقه بازی می کنیم و باید در نظر داشت که همواره خطر گل خوردن وجود دارد. می خواهم با شما صادق باشم؛ حاضرم همه بازی ها را با یک گل اختلاف ببریم."

دیدگاه‌ها