کد خبر : 1368363 | 07 آبان 1395 ساعت 19:02 | 68.1K بازدید | 0 دیدگاه

عیب ما نکشتن وقت است

دست نشان: پرسپولیس آشفته بود

سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که در این بازی فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما موفق به انجام این کار نشدند.

دست نشان: پرسپولیس آشفته بود

 

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با پرسپولیس درباره موضوعات مختلف صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

پرسپولیس آشفته بود
بازی خوبی بود ولی برای ما تلخ به پایان رسید. فرصت گلزنی در پایان بازی داشتیم، اما نتوانستیم به گل برسیم و همان موقعیت برای پرسپولیس در برگشت تبدیل به گل شد. اصلا خط دفاع ما آشفته نبود و پرسپولیس بود که آشفته بود. گلی که خوردیم به صورت دروازه‌بان ما برخورد کرد و قسمت بود که گل شود. آن توپی که به تیر دروازه برخورد کرد، غیرعادی بود. پرسپولیس که در همه بازی‌ها موقعیت خلق می‌کند، امروز ندیدیم. اگر فکر می‌کنید ما آشفته بودیم، عذرخواهی می‌کنم. اولین ویژگی که می‌تواند تیم را آشفته کند، مسائل روحی و روانی است. بازیکنان ما اعتماد به نفس خودشان را آخر بازی از دست دادند.

 


وقت های اضافه کمی گرفته شد
 از طرفی داور خطای هند بازیکن حریف را ندید و نیمه اول دو دقیقه وقت اضافه دیدیم اما نیمه دوم تنها سه دقیقه. حسین بغلانی به بیمارستان انتقال داده شد و داور می‌توانست وقت اضافه بیشتری بگیرد. فغانی داور بزرگی است و کوچکترین اشتباه برای او جایز نیست. تکل روی زمین باشد، اخطار دارد، ولی روی هوا اخراج دارد.

 

غیبت در نشست خبری پیش از بازی
روز گذشته با همه ترافیکی که بود خودم را رساندم و به مدیر رسانه‌ای تیمم گفتم 10 دقیقه دیگر می‌رسم ولی خبرنگاران تحریم کردند. من از آبادان آمدم تا در کنفرانس شرکت کنم.

 

نیازی به تعویض سوم نبود
بازیکنی را نداشتم که به زمین بیاورم. اگر تعویض اجباری شکل نمی گرفت می خواستم بازیکن دیگری را بیاورم. بازیکنان دیگر در پستی بودند که نیازی به تعویض بود. بغلانی یکی از بازیکنان خوش فکر ما بود که مصدوم شد و مجبور به تعویض او شدیم.

 

اهل وقت کشی نیستم
اگر شما به عنوان کارشناس فکر می کنید وقت کشی شده است، من نظری ندارم. بازی باید مساوی می شد اما هواداران پرسپولیس برنده از زمین خارج شدند و خوشحال هستند. یکی از عیب های بزرگ نفت آبادان این است که من به وقت کشی فکر نمی کردم. اگر اهل این کارها بودیم برابر پیکان و پدیده این کار را انجام می دادیم. کدام بازیکن ما وقت کشی کرد؟ بازیکنی که الان زیر سرم رفته است؟

دیدگاه‌ها