کد خبر : 1368383 | 07 آبان 1395 ساعت 19:29 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: رجب زاده نیاز به تعریف ندارد

حسینی می گوید لیگ بسیار سخت و پرفشاری را داریم و هر هفته بر روی همه مربیان فشار بسیاری وجود دارد.

حسینی: رجب زاده نیاز به تعریف ندارد

به گزارش"ورزش سه"، مجتبی حسینی  پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت:

 

بازی 6 امتیازی بود
 بازی بسیار مشکلی بود و حکم 6 امتیاز را داشت، می‌دانستیم تیم سرسختی در مقابل ما قرار دارد و در ضدحمله تیم بسیار خوبی است، اما به آن ها فرصت ندادیم و در تک موقعیت‌ها به تیم حریف گل زدیم، از بازیکنان تیمم راضی هستم و امیدوارم روند پیروزی‌های ما ادامه یابد.


هرهفته فشار قبر را تحمل می کنیم
لیگ بسیار سخت پرفشاری را داریم و هر هفته بر روی همه مربیان فشار بسیاری وجود دارد، شاید مردم یکبار فشار قبر تحمل می‌کنند اما مربیان در لیگ هر هفته این فشار را در بازی‌های بسیار سخت تحمل می‌کنند.


حدادی فر غایب بزرگ تیم ماست
روی ساختار دفاعی بسیار کار کرده‌ایم، ساختار دفاعی خوبی داریم و 4 تا دفاع وسط جوان و خوبی داریم، حق‌وردی نیز مانند دیگر بازیکنان خوب بود، البته اشتباهاتی پیش می‌آید اما سعی ما این است که به همه بازیکنان بازی دهیم.ما کار خود را انجام می دهیم، بازیکنان مطرح ما جدا شده و حدادی‌فر غایب بزرگ تیم است، جوانان ما در حال تلاش هستند و امیدواریم با این تلاشی که دارند نتیجه لازم را کسب کنیم.


رجب زاده نیاز به تعریف ندارد
درباره صحبت‌های مربی حریف اظهار نظری ندارم و احترام خاصی برای این تیم قائل هستیم، رجب زاده نیز نیاز به تعریف من ندارد و سال‌هاست در فوتبال بازی می‌کند و بسیار موثر است اما در بازی امروز ما یک تیم بودیم.

دیدگاه‌ها