کد خبر : 1368541 | 08 آبان 1395 ساعت 14:05 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از پایان جام سفیر کره جنوبی؛

پدیده جدید تکواندو ایران را بشناسید (عکس)

امیر رضا نیک سیرت به عنوان فنی ترین تکواندوکار جام سفیر کره جنوبی انتخاب شد تا نتایج فوق العاده او همچنان ادامه دار باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های جام سفیر کره جنوبی شب گذشته در مشهد به پایان رسید و امیر رضا نیک سیرت عنوان فنی ترین تکواندوکار رقابت ها را به خودش اختصاص داد. او که متولد سال 77 است موفق شده بود سال گذشته طلای رقابت های رزمی سن پترزبورگ روسیه و طلای رقابت های بلغارستان را به دست بیاورد و حالا عنوان فنی ترین مرد رقابت های اخیر را به خودش اختصاص داد.

 

1153329


نیک سیرت با اینکه اولین سال حضور در رده بزرگسالان را تجربه می کند در مشهد فوق العاده ظاهر شد و ضمن کسب طلا وزن پنجم عنوان فنی ترین تکواندوکار مسابقات را به خودش اختصاص داد. این پسر 18 ساله کرجی نام خود را حالا به عنوان پدیده ای جدید در تکواندو ایران مطرح کرده است و حالا که فدراسیون برنامه ریزی های جدید خود را برای المپیک بعدی آغاز کرده است روی نام نیک سیرت حساب ویژه ای باز خواهد شد.

 

او بعد از درخشش در رقابت های قهرمانی کشور و تصاحب عنوان فنی ترین تکواندوکار رقابت ها نزدیک به 15 میلیون تومان جایزه غیر نقدی گرفت که یک دستگاه گوشی تلفن همراه و یک عدد تلوزیون از طرف حامی مالی رقابت ها به او اهدا شد.

دیدگاه‌ها