کد خبر : 1368647 | 08 آبان 1395 ساعت 18:34 | 60.3K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی با خیال آسوده

آلاوس 1 - 4 رئال؛ سه امتیاز با هت تریک رونالدو

دیدار تیم های دپورتیوو آلاوس و رئال مادرید به لطف هت تریک رونالدو و گلزنی موراتا، با نتیجه 4-1 به سود رئال خاتمه یافت تا صدرنشینی کهکشانی ها همچنان تداوم داشته باشد.

آلاوس 1 - 4 رئال؛ سه امتیاز با هت تریک رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که پس از پیروزی بر بیلبائو به تنهایی صدرنشین لالیگا شده بود در هفته دهم  حریف شگفتی سازی چون آلاوس را پیش رو داشت. تیم تازه صعود کرده ای که در خانه باخت نداشت و در رده 13 قرار داشت. زیدان بازهم مثلث BBC را از ابتدا در زمین گذاشته بود.

 

 

1153426

 

 

رئال خیلی زود و در دقیقه 7 از میزبان خود عقب افتاد. یک ارسال از جناح چپ با اشتباه مسلم ناواس به داویرسون برزیلی رسید و او دروازه خالی رئال را گشود تا حساب کار 1-0 به سود آلاوس شود.

10 دقیقه بعد خطای هند دایورسون روی کاشته گرت بیل باعث شد تا داور به سود رئال اعلام پنالتی کند. رئال پس از 26 بازی بود که به پنالتی دست می یافت و رونالدو موفق شد به راحتی آن را به گل تبدیل کند.

 

 

1153427

 

 

حملات رئال ادامه داشت و دقیقه 33 به یک گل دیگر برای این تیم ختم شد. شوت محکم رونالدو پس از برخورد به مدافع آلاوس به درون دروازه غلتید تا رئال بازی باخته را با برد 2-1 عوض کند.

آلاوس در نیمه اول حریف دست و پا بسته ای نبود با این حال رئال بود که با پیروزی به رختکن رفت.

 

1153428

 

آلاوس در شروع نیمه دوم می توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت داویرسون را ناواس به زیبایی مهار کرد. بعد از این موقعیت رئال یک بار دیگر بر بازی مسلط شد اما شاهد موقعیت آنچنانی روی دروازه های دو تیم نبودم. زیدان در اواسط نیمه بنزما را بیرون کشید و موراتا را وارد زمین کرد.

 

بازی به دقیقه 76 رسیده بود که رئال به دلیل خطا روی رونالدو هنگام ارسال کرنر به یک پنالتی دیگر دست یافت اما این بار رونالدو در گل کردن آن ناکام ماند و گلر آلاوس با واکنشی تماشایی پنالتی را مهار کرد.

 

 

1153437

 

 

رئال پس از هدر رفتن پنالتی رونالدو همچنان به حملات خود ادامه داد و آلوارو موراتا دقیقه 84 روی پاس بلند و تماشایی مارسلو موفق شد توپ را از روی سر گلر آلاوس عبور داده و حساب کار را 3-1 کند.

4 دقیقه بعد رونالدو پنالتی از دست رفته خود را جبران کرد. او روی یک و دوی عالی با مارسلو از روی شش قدم موفق شد با شوتی محکم خود را سه گله و رئال را 4 گله کند.

در نهایت رئال موفق شد این بازی حساس را با نتیجه 4-1 به سود خود تمام کند.

 

دیدگاه‌ها