کد خبر : 1368702 | 08 آبان 1395 ساعت 23:07 | 51.8K بازدید | 1 دیدگاه

با تک گل رافینیا

بارسا 1-0 گرانادا؛ پیروزی با اعمال شاقه

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با تنها گل رافینیا آلکانتارا به پیروزی برسد.

بارسا 1-0 گرانادا؛ پیروزی با اعمال شاقه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار حملات زیادی روی دروازه حریف انجام دادند اما تنها یک بار به گل رسیدند و البته همین تک گل برای رسیدن آنها به سه امتیاز بازی کافی بود.

 

همانطور که انتظار می رفت بازی با میدان داری بارسا آغاز شد اما 8 دقیقه طول کشید تا این تیم اولین موقعیت جدی اش را ایجاد کند؛ هرچند ضربه مسی را گی‌یرمو اوچوآ مهار کرد.

 

برتری بارسا در مالکیت توپ و میدان ادامه داشت اما دفاع فشرده بازیکنان گرانادا اجازه کار را به آنها نمی داد. در دقیقه 28، سوارز می توانست روی اشتباه مدافع حریف دروازه گرانادا را باز کند اما خود او دچار اشتباه شد و موقعیت از دست رفت.

 

 

1153509

 

 

حملات بارسا تا پایان نیمه اول ادامه داشت اما هیچ کدام از آنها ثمری نداشت و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

اما در نیمه دوم، بارسا برای رسیدن به گل تنها سه دقیقه منتظر ماند. بعد از اینکه ضربه محکم نیمار به تیر دروازه برخورد کرد، توپ به جایی رفت که رافینیا منتظر بود تا با یک ضربه تماشایی، کار را تمام کند.

 

حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و نیمار می توانست روی ارسال سرخی روبرتو، حساب کار را 2-0 کرد اما بار دیگر اوچوآ با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی ستاره بارسا شد.

 

 

1153507

 

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و این تیم چند موقعیت خوب دیگر هم داشت اما نتوانست از آنها استفاده کند و بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها