کد خبر : 1368739 | 09 آبان 1395 ساعت 09:57 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ بزرگ صدرنشین هلند با شگفتی ساز

یاران قوچان نژاد به فاینورد رسیدند

هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر هلند امروز در حالی پیگیری می شود در مهم ترین بازی صدرنشین رقابت ها در خانه از شگفتی سازان فصل پذیرایی خواهد کرد.

یاران قوچان نژاد به فاینورد رسیدند

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 17:00 امروز رضا قوچان نژاد و هم تیمی هایش در هیرنفین در ورزشگاه دی کوئپ شهر رتردام به مصاف فاینورد صدرنشین مطلق رقابت های لیگ برتر هلند خواهند رفت تا جدال دشواری را پشت سر بگذارند.


شاگردان یورگن استریپل که با کسب نتایج جالب توجه موفق شدند در جمع بالانشینان جدول قرار بگیرند با روحیه مثال زدنی و خط حمله ویرانگری که در اختیار دارند امروز به دنبال تکمیل شگفتی های خود در فصل جاری هستند. رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی آبی پوشان با توجه به درخششی که در بازی های قبلی داشته امروز در کنار دو مهاجم سوئدی الاصل هیرنفین به عنوان خطرناک ترین مثلث خط حمله این فصل مقابل مدافعان فاینورد قرار می گیرند تا شاهد جنگ دیدنی بین بهترین خط دفاع و خط حمله هلند باشیم.


در حال حاضر فاینورد با 28 امتیاز از 10 بازی در صدر جدول لیگ برتر هلند قرار دارد آن هم بدون این که شکستی را تجربه کرده باشد ضمن این که هیرنفین هم با 21 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و امیدوار است با کسب امتیاز از بازی امروز دوباره به جایگاه سوم بازگردد.

دیدگاه‌ها