کد خبر : 1368756 | 09 آبان 1395 ساعت 10:59 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

با صحبت‌های آقا مجتبی انگیزه‌ام حفظ شد

حق‌وردی: سه دفاع وسط آماده داریم

حجت حق وردی مدافع میانی تیم ذوب آهن می گوید که مدت ها به دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی های خود به مربیان بوده است.

حق‌وردی: سه دفاع وسط آماده داریم

حجت حق وردی در مورد دیدار برابر استقلال خوزستان و پیروزی در این دیدار به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: بازی خیلی سختی بود و در شرایطی بودیم که نیاز به این پیروزی داشتیم تا هم از لحاظ روحی و هم در جدول شرایط بهتری پیدا کنیم. در بازی‌های گذشته آقا یحیی صلاح دانستند که بازی نکنم و بعد از جام حذفی دومین بازی بود که بازی کردم و خدا را شکر هم تیم خوب بازی کرد و هم توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

 

وی در مورد خط حمله خوب استقلال خوزستان که در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشته ادامه داد: آقای حسینی قبل از بازی آنالیز تیم استقلال خوزستان را نشان داده بود؛ استقلال خوزستان یکی از خطرناک ترین تیم ها در خط حمله است. در طول هفته خیلی روی این موضوع کار کردیم و فیلم های آنالیز آن ها را دیدیم. با تمام این اوصاف در نیمه اول چند بار ضد حمله خوردیم ولی نیمه دوم توانستیم کاملا بر اوضاع مسلط شویم و خدا را شکر همه خط دفاعی تمرکز خوبی داشتند. کاشته آقای رجب زاده خیلی به تیم کمک کرد؛ قبل از گل بیشتر درگیری ها در میانه میدان بود و با گلی که آقای رجب زاده زد ادامه کار برایمان خیلی راحت تر شد. این بازی برایمان 6 امتیازی بود و اگر نتیجه نمی گرفتیم خیلی بد می شد.


مدافع میانی ذوب آهن در مورد شرایط خود در حال حاضر ، افزود: پارسال 14 تا بازی کردم و تنها یک بار در مقابل استقلال خوزستان در اصفهان باختیم. بعد از آن بازی بالاخره مربیان صلاح دانستند که بازی نکنم و خودم هم نیم توانم در این مورد سوال کنم که چه مشکلی وجود داشت. در این مدت هم مربیان و به خصوص آقا مجتبی با من صحبت می کردند که همین باعث شد انگیزه ام را از دست ندهم. در پست دفاع وسط سه نفر داریم که هر سه آماده هستیم و شرایط خوبی برای ادامه فصل داریم.

دیدگاه‌ها