کد خبر : 1368878 | 09 آبان 1395 ساعت 16:57 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

مگر اتفاق ویژه ای بیفتد که مقابل نفت بازی کنیم؛

فکری: آقایان می‌خواهند با فحاشی تیم‌داری کنند!

محمود فکری سرمربی تیم نساجی می گوید که برخی رفتارها در تمرینات این تیم که کاملا مشخص است از کجا سرچشمه می گیرد، شرایط را برای ادامه کار در این تیم از بین برده است.

فکری: آقایان می‌خواهند با فحاشی تیم‌داری کنند!

 

محمود فکری سرمربی تیم نساجی در مورد شرایط این تیم پیش از دیدار جام حذفی مقابل نفت تهران به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت:  فعلا که تمرینات تعطیل است و بازیکنان به تمرین نمی آیند. دیروز قرار بر این بود که تمرین داشته باشیم و یک عده ای سر تمرین از مدیرعامل حمایت می کردند و همان ها بلافاصله به من بی احترامی و توهین کردند و باعث شدند که حداقل من هم که سر تمرین می رفتم دیگر حاضر به تمرین رفتن نباشم!


وی ادامه می دهد: خود آقای ابراهیمی دیروز سر تمرین حضور داشتند. 2 نفر بودند که خط گرفته بودند برای اینکه روی من فشار بیاورند تا من هم به بازیکنان برای بازگشت به تمرین فشار بیاورم. خود آقای ابراهیمی پیش تر گفته بود که یا به بازیکنان پول می رسانیم و یا اینکه استعفا می دهیم و الان با گذشت زمان هیچ کدام از این اتفاق ها رخ نداده است! الان هم بازیکنان به من می گویند که این حرف ها هیچ کدامشان درست نیست و انجام نمی شود.

 

سرمربی تیم نساجی در مورد اینکه آیا با این شرایط تیم نساجی در مقابل نفت تهران به میدان خواهد رفت یا خیر ادامه داد: با این برخوردی که با ما شده و مشخص است که از کجا سرچشمه می گیرد، من هم نمی توانم ادامه دهم. آقایان می خواهند زورکی و با بی احترامی و فحاشی کار را پیش ببرند!! فکر می کنند که با دسته کورها طرفند و ما هم از پشت کوه آمده ایم! تیم نه مالک دارد و نه کادر فنی و فقط یک مدیرعامل داریم! همین و بس؛ با این شرایط باید اتفاق ویژه ای بیفتد تا در مقابل نفت بازی کنیم.

دیدگاه‌ها