کد خبر : 1368963 | 09 آبان 1395 ساعت 21:11 | 458.5K بازدید | 0 دیدگاه

از شایعه تا واقعیت؛ بازی با مس آخرین مسابقه مهاجم آبی ها؟

واکنش استقلال به جدایی کاوه رضایی

مهاجم آبی پوشان برای حضور در لیست تیم ملی قصد دارد تا فوتبال خود را در جایی به جز ایران ادامه دهد.

واکنش استقلال به جدایی کاوه رضایی

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از انتشار لیست تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی، خبر حضور مهاجم پیشین تیم ملی و حال حاضر استقلال در حالی منتشر شد که این بازیکن با وجود درخشش نسبی در ترکیب آبی پوشان جایی در لیست سرمربی تیم ملی نداشت.


 مدیر برنامه های کاوه رضایی از پیشنهاد یک تیم چینی به این بازیکن خبر داده و در این باره می گوید: بندی در قرارداد کاوه رضایی وجود دارد که او می تواند با پرداخت نیمی از قرارداد خود به باشگاه استقلال که حداقل 250 هزار دلار است از این تیم جدا شود. اکنون نیز او از یک تیم تازه لیگ یکی شده چین این پیشنهاد را دارد و قصد دارد برای پیشرفت خود و حضور در تیم ملی راهی این کشور شود.


با این صحبتهای ابراهیمی بود که خبر جدایی رضایی از استقلال بعد از دیدار با مس کرمان مطرح شد. خبری که با واکنش استقلالی ها رو به رو شد.


پندارتوفیقی دبیر هیات مدیره استقلال در واکنش به این خبر اما موضع دیگری دارد. او در با تایید وجود این بند در قرارداد کاوه رضایی گفت: این بند در قرارداد کاوه رضایی وجود دارد اما این بازیکن تا نیم فصل نمی تواند استقلال را ترک کند و بازی با مس کرمان آخرین بازی او نیست. همچنین هنوز این پیشنهاد رسمیت نیافته است و باید در آینده درباره آن صحبت کنیم.


رضایی که با توجه به رابطه خوب منصوریان و کی روش در فصل نقل و انتقالات ترجیح داد تا راهی استقلال شود، با گذشت یک سوم فصل  دیگر جایی در تیم کی روش ندارد تا حالا خبر خروج او از استقلال به شکلی ناگهانی منتشر شود.


 رضایی که با حضور در لیگ چین ، می خواهد خود را در ابتدای مسیری قرار دهد که سجاد شهباززاده پیمود. شهباززاده برای حضور در فهرست تیم ملی و پیشرفت ترجیح داد راهی لیگ ترکیه شود و حالا با دردسری دست و پنجه نرم می کند که از رویاهای او فاصله زیادی دارد.

دیدگاه‌ها