کد خبر : 1369262 | 10 آبان 1395 ساعت 21:30 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی منچسترسیتی – بارسلونا

با توجه به شرایط بازیکنان، احتمالا دو تیم منچسترستی و بارسلونا مجبور به اعمال تغییراتی در ترکیب خود نسبت به بازی رفت هستند.​​​​​​​

ترکیب احتمالی منچسترسیتی – بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها و بلوگرانا در روز چهارشنبه در بازی برگشت مرحله گروهی در انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت با 4 گل به سود بارسا به پایان رسید.

 

سرخیو آگوئرو، گلزن آرژانتینی منچسترسیتی که در بازی رفت نیمکت نشین بود، احتمالا در این دیدار از ابتدا به میدان خواهد رفت. آگوئرو در دیدار ابتدای هفته در برابر وست بروم دو گل به ثمر رساند و از آمادگی خوبی برخوردار است.

 

اما اوضاع خط دفاعی سیتیزن ها مشخص نیست و با توجه به مصدومیت زابالتا در بازی رفت، احتمال استفاده از مافئو 19 ساله در ترکیب این تیم زیاد است. البته در دیدار برابر وست بروم، فرناندینیو در پست دفاع راست به میدان رفت. دی بروین و گوندوغان، احتمالا بازیکنان فیکس منچسترسیتی در این دیدار خواهند بود و با توجه به اخراج براوو، ویلی کابایرو درون دروازه قرار خواهد گرفت.

 

 

1153951

 

 

در آن سو، جرارد پیکه، آندرس اینیستا و جوردی آلبا به علت مصدومیتی که در هفته های اخیر گریبان آنها را گرفته، قادر به حضور در ترکیب بارسا نیستند و لوکاس دینه، اومتیتی و رافینینا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. آردا توران و دنیس سوارز نیز می توانند دیگر انتخاب های لوییس انریکه برای قرار گرفتن در خط میانی باشند.

 

 

1154010

 

 

مثلث خوفناک مسی، سوارز و نیمار نیز قاعدتا اولین انتخاب انریکه برای رویارویی با حریف انگلیسی در ورزشگاه اتحاد خواهند بود و بوسکتس و راکیتیچ در میانه میدان، بازیگردان بارسا خواهند بود.

دیدگاه‌ها