کد خبر : 1369516 | 12 آبان 1395 ساعت 00:15 | 264.4K بازدید | 8 دیدگاه

آزمون همه طلسم‌ها را در مادرید شکست؛

کار بزرگ سردار مقابل اتلتیکو تکمیل نشد

مهاجم ایرانی روستوف موفق شد اشتباه خود و دادن پاس گل به گریزمان را کمتر از یک دقیقه با یک گل جبران کند؛ اما در آخرین ثانیه‌های مسابقه تیم او بازنده شد.

کار بزرگ سردار مقابل اتلتیکو تکمیل نشد

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در 11 بازی گذشته روستوف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه موفق به گلزنی نشده بود؛ ولی با این حال ایوان دنیلانتس همواره او را در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌داد و اعتقاد زیادی به او داشت.


آزمون در دقیقه 29 بازی امشب با اتلتیکو مادرید در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سانتر بلند کاراسکو از میانه زمین را با ضربه‌ی سر اشتباه رو به عقب از پشت محوطه‌ی خودی به گریزمان رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ستاره فرانسوی تیم اسپانیایی با ضربه‌ی دقیق و فنی توپ را به گوشه‌ی دروازه روستوف فرستاد و نتیجه را یک بر صفر کرد.


کمتر از یک دقیقه از شادی بازیکنان و هواداران اتلتیکو نگذشته بود که آزمون روی حرکت سریع و پاس عالی دیمیتری پولوز (زوج خط حمله خود) با اوبلاک، دروازه‌بان مادریدی تک به تک شد و با یک بغل پای راست دقیق توانست اشتباه خود را با گل زیبایی که زد جبران کند.

 

1154222


آزمون علاوه بر طلسم‌شکنی گل نزدن‌های خود در 11 مسابقه گذشته، توانست دروازه اوبلاک (که در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کرده بود) را برای نخستین بار باز کند.


دیدار اتلتیکو مادرید و روستوف که از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون آغاز شده بود، آخرین ثانیه‌های خود را سپری می‌کرد که تیم دیگو سیمئونه مشابه گل اول، دوباره دروازه روستوف را باز کرد؛ این بار توپ ارسالی به قوس محوطه‌ی جریمه روستوف را گایتان، مدافع این تیم با ضربه‌ی سر اشتباه و مشابه با کار آزمون در نیمه اول، به گریزمان رساند تا این مهاجم کوتاه قامت دومین گل خود و تیمش را با یک چیپ تماشاییِ زیر طاقی به ثمر برساند.

 

آزمون در دقیقه 58 این مسابقه کارت زرد گرفت و دقیقه 70 با موسی دومبیا تعویض شد.


اتلتیکو با این برد به چهارمین پیروزی متوالی در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا با 12 امتیاز، بالاتر از بایرن مونیخ (که امشب در خانه آیندهوون به برد 2 بر 1 و نهمین امتیاز رسید)، قرار گیرد.


آیندهوون و روستوف هم در حال حاضر یک امتیازی هستند و به علت تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم گروه D قرار دارند.

دیدگاه‌ها