کد خبر : 1369769 | 12 آبان 1395 ساعت 16:43 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان در مسیر نابودی

مشکلات استقلال خوزستان روز به روز بیش‌تر می‌شود و هیچ کدام از مسئولین این باشگاه اقدام عملی برای حل آن نمی‌کند. با ادامه این روند به نظر می‌رسد تیم قهرمان ایران در فصل گذشته، به زودی مسیر نابودی را پیش بگیرد.

 استقلال خوزستان در مسیر نابودی

به گزارش"ورزش سهاستقلال خوزستان فصل قبل در کمال شگفتی موفق شد تا قهرمان شود و جام را بالای سر عبدالله ویسی و شاگردانش ببینیم، جامی که اتفاق افتادنش به اندازه قهرمانی لسترسیتی در لیگ جزیره عجیب بود. اما شاگردان جوان و گمنام ویسی توانستند یک رؤیا را به واقعیت تبدیل کنند.


با این حال اوضاع تیم آبی پوش اهوازی خیلی زود تغییر کرد. عبدالله ویسی پیش بینی چنین روزهایی را بسیار قبل‌تر می‌کرد و از این تیم رفت تا شانس خود برای پیشرفت در دنیای مربیگری را در یک جای دیگر امتحان کند. او به سپاهان رفت و شاید قید طلب‌هایش را نیز زده باشد. پورموسوی، کمک اول ویسی در سال قهرمانی، به امید حل شدن مشکلات و دادن وعده‌ها قبول کرد که سرمربی استقلال خوزستان شود؛ اما مشکلات مالی این تیم آنقدر زیاد شد که سرمربی تیم مجبور شد تمام ساعت‌های کاری‌اش را وقت مسائل فنی کند و به دنبال پول به این در و آن در بزند؛ در نهایت هم توانست تنها یک میلیارد و پانصد میلیون از طریق استاندار توانست کمک بگیرد؛  پیگیری‌هایی هم که باید از سوی مدیرعامل و یا قائم مقام این باشگاه انجام می شد، صورت نگرفت.


در این بین اعضای جدید هیات مدیره نیز آن اتحاد لازم را ندارند و حکم‌های اعضای جدید هنوز به رغم تایید توسط آقای محمودی، نماینده مابین گروه ملی و بانک ملی، هنوز توسط آقای مدیرعامل امضای نهایی نشده تا این اعضا در بلاتکلیفی بمانند.

 

مشکلات استقلال خوزستان به جاهای باریک کشیده شده است و روز گذشته بازیکنان این تیم تمرین را تحریم کردند تا اختلافات علنی شود. تعدادی از بازیکنان روز گذشته اعتراضات خود را به باشگاه گفته‌اند و هیچ جوابی از مسئولان دریافت نکرده‌اند.


با ادامه این روند به احتمال فراوان در نیم فصل تعداد زیادی از بازیکنان استقلال خوزستان از این تیم جدا می‌شوند و به تیم‌های دیگر می‌پیوندند و معلوم نیست چه آینده‌ای در انتظار این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. ضمن اینکه پورموسوی نیز در صورت ادامه انجام نشدن وعده‌ها از این تیم جدا خواهد شد و مشکل دیگری به مشکلات این تیم اضافه خواهد کرد.


یوسفی، نماینده مردم اهواز، در این باره به خبرنگار ورزش سه، گفت: «مدیرعامل کارخانه و مدیرعامل تیم هیچ تلاشی برای رفع این مشکلات نکرده‌اند و هرچه قول داده‌اند تا کنون به نتیجه نرسیده است.»


امیدواریم به زودی مشکل این باشگاه خوزستانی (که نماینده ایران در آسیا نیز خواهد بود) حل شود، بحرانی که حل آن  نیازمند اتحاد بین مسئولان است.

دیدگاه‌ها