کد خبر : 1369782 | 12 آبان 1395 ساعت 16:23 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

رونالدو در آستانه یک رکورد استثنایی دیگر

اینکه می گویند رونالدو و مسی از سیاره ای دیگر هستند، شاید حرفی به گزاف نباشد. نگاهی به آمار این دو فوق ستاره تایید کننده این ادعاست.

رونالدو در آستانه یک رکورد استثنایی دیگر

به گزارش "ورزش سه"، هرچند کریستیانو شروع خوبی در این فصل نداشت و بدترین آمار خود از زمان ورودش به رئال را به جای گذاشته؛ اما درخشش برابر آلاوس و هت تریک او، نوید روزهای درخشانی برای این فوق ستاره پرتغالی در ادامه فصل می دهد.

 

 

1154403

 

 

رونالدو امشب کاپیتان رئال در زمین لژیا ورشو خواهد بود و قصد دارد ناکامی خود در گلزنی به این حریف لهستانی در بازی رفت (5-1 رئال) را جبران کند. او اگر بتواند دو گل برای رئال به ثمر برساند، به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که توانسته در 100 بازی با پیراهن رئال، دو گل یا بیشتر به ثمر برساند.

 

رونالدو تا بدینجا دو بار برابر تیم های اسپانیول و گرانادا موفق به زدن 5 گل شده است. 5 بار نیز با پیراهن رئال موفق به زدن 4 گل شده است (در لالیگا 4 بار و نیز برابر مالمو در لیگ قهرمانان).

رونالدو همچنین 31 بار با پیراهن رئال در همه رقابت ها هت تریک کرده و در 61 بازی نیز زننده دو گل برای کهکشانی ها بوده است.

 

 

1154402

 

 

CR7 امشب کافی است تا حداقل دو گل وارد دروازه لژیا کند تا بتواند به یک رکورد استثنایی در 31 سالگی دست یابد. او هنوز فرصت های بیشتری برای بازی در رئال و رکورد شکنی های بیشتر خواهد داشت.

دیدگاه‌ها