کد خبر : 1369873 | 13 آبان 1395 ساعت 09:33 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ساوتهمپتون - اینتر

دو تیم ساوتهمپتون و اینتر، امشب در ورزشگاه سنت ماری شهرساوتهمپتون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی ساوتهمپتون - اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در حالی پا به این دیدار خواهد گذاشت که سرمربی اش را روز گذشته اخراج کرده و آستفانو وکی به صورت موقت روی نیمکت این تیم خواهد نشست تا سرمربی بعدی انتخاب شود. نراتزوری روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و روند خوبی را در هفته های اخیر طی نکرده است.

 

پس از جدایی مانچینی و با حضور دی بوئر، اینتر نتوانست هیچگاه ریتم ثابتی پیدا کند و در هر بازی متزلزل ظاهر می‌شد و همین موضوع باعث شد تا در نهایت، دی بوئر پس از 85 روز حضور در باشگاه از سمت خود کنار گذاشته شود. اینتر در 5 بازی اخیرش 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده که نشان از افت و خیز فراوان آنها دارد.

 

1151474

 


آنها در گروهشان با کسب 3 امتیاز در قعر جدول قرار گرفته اند ولی فاصله شان با تیم صدرنشین تنها 3 امتیاز است و به نظر جبران این روند ضعیف کار دشواری برای آنها نباشد. ساوتهمپتون اما یک امتیاز بیش از اینتر کسب کرده و در رده دوم قرار گرفته است. با این حال آنها در تقابل با اینتر، با وجود ارائه یک بازی بسیار خوب و ایجاد موقعیت‌های متعدد، در نهایت 1-0 شکست خوردند و حالا خود را برای انتقام گرفتن از نراتزوری در خانه آماده می‌کنند.

 

ساوتهمپتون سوارس، تارگت، لانگ و گاردوس را در اختیار ندارد و در دیگر سوی میدان، فیلیپه ملو به علت مصدومیت و بروزوویچ به علت محرومیت قادر به همراهی تیم نیستند. همچنین نام کوندوگبیا، ژائو ماریو، یووتیچ و گابریل در فهرست اروپایی اینتر نیست و آنها جایی در دیدار امشب نخواهند داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1154488

دیدگاه‌ها