کد خبر : 1369923 | 13 آبان 1395 ساعت 11:31 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

فرهادی به ذوب‌آهن رسید

شماره 10 پیشین ذوب‌آهن که سال گذشته پس از بیش از یک دهه حضور در این تیم ناچار به ترک آن شد در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به عنوان بازیکن اکسین البرز به تیم سابقش برخورد می‌کند.

فرهادی به ذوب‌آهن رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایمنا، اسماعیل فرهادی در مقطع پایانی لیگ چهاردهم به مصدومیت سختی دچار شد که به واسطه آن نه تنها مابقی فصل که هفته‌های آغازین لیگ بعدی را هم از دست داد.


نام فرهادی در ابتدای لیگ پانزدهم از فهرست ذوب‌آهن خارج شد. این مهاجم باتجربه کمتر از 2 ماه پس از شروع فصل جدید، شرایط حضور در تمرینات را پیدا کرد اما باشگاه اصفهانی علاقه‌ای به ادامه همکاری با او از خود نشان نداد تا شماره 10 ذوب‌آهن به ناچار سر از گیتی‌پسند در لیگ یک دربیاورد.


با سقوط گیتی‌پسند به دسته دوم در پایان فصل، کابوس فرهادی کامل شد و او که پیش از آن هرگز برای تیمی خارج از اصفهان بازی نکرده بود برای اولین بار در فصل جاری این کار را کرد و با ترک نصف جهان به مقصد کرج در اکسین البرز شاگرد فیروز کریمی شد.


راه فرهادی و ذوب‌آهن در حالی به این شکل نه چندان دوستانه از هم جدا شد که در ابتدا همه چیز خوب و خوش به نظر می‌رسید. در روزهای آغازین مصدومیت این بازیکن، مدیرعامل باشگاه به همراه کادر فنی از او عیادت کردند و با وجود خارج کردن نامش از لیست در ابتدا شماره پیراهنش را به بازیکن دیگری ندادند.

دیدگاه‌ها