کد خبر : 1370041 | 13 آبان 1395 ساعت 20:51 | 128.6K بازدید | 0 دیدگاه

فرار از برزیل با حسینیِ دست‌طلایی؛

ایران 3 (3)- روسیه 3 (1)؛ صدرنشینی در ساحلی

ملی‎پوشان فوتبال ساحلی ایران با جنگندگی در یک بازی سخت مقابل روسیه، موفق شدند این تیم پُرافتخار را شکست دهند.

ایران 3 (3)- روسیه 3 (1)؛ صدرنشینی در ساحلی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران که در گروه B جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی قرار گرفته بود، در دو بازی ابتدایی خود توانست آمریکا را با نتیجه 6 بر 2 و مصر را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد و با تفاضل گل کمتر نسبت به روسیه، قهرمان سه دوره این رقابت‌ها (که همانند ایران برابر آمریکا و مصر به پیروزی رسیده بود) در رده دوم گروه خود قرار بگیرد.


شاگردان محمدحسین میرشمسی از ساعت 19:30 امشب در آخرین بازی گروهی برای تعیین صدرنشین گروه B مقابل روسیه، قهرمان دو دوره جام جهانی، قرار گرفتند و با وجود اینکه با گل‌های مسلم مسیگر، مصطفی کیانی و فرید بلوک‌باشی با نتیجه 3 بر 2 پیش بودند در 55 ثانیه مانده به پایان مسابقه توسط الکسی ماکاروف دروازه‌شان را باز شده دیدند.


تساوی 3 بر 3 در پایان سه نیمه وقت معمول و 3 دقیقه وقت اضافه تغییر نکرد و سه توپ ایرانی‌ها هم به جای تور به تیرک خورد تا ضربات پنالتی مشخص کننده برنده این دیدار و صدرنشین گروه دوم باشد.

 

1154608


در ضربات پنالتی که به صورت تک به تک زده می‌شود، سید علی ناظم، محمدعلی مختاری و محمد احمدزاده موفق به گلزنی شدند تا روسیه (که از دو پنالتی اول یکی را از دست داده بود)، در شب درخشش پیمان حسینی، دروازه‌بان ایران و قبول شکست 6 امتیاز بماند و شاگردان میرشمسی که 7 امتیازی شدند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.


در گروه A جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی امارات، تیم برزیل با 9 امتیاز به عنوان صدرنشین به جمع چهار تیم نهایی صعود کرد و پس از آن هائیتی با 6 امتیاز به نیمه نهایی رسید.


بازی‌های مرحله نیمه نهایی، فردا جمعه برگزار می‌شود که تیم‌های برزیل و روسیه، دو قدرت فوتبال ساحلی جهان، مقابل هم قرار می‌گیرند و تیم ملی ایران به مصاف هائیتی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها