کد خبر : 1370124 | 14 آبان 1395 ساعت 11:55 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو:

بایرنی ها کمک زیادی به پیشرفتم کرده اند

تیاگو آلکانتارا، هافبک بایرن مونیخ، مدعی شد که حضور بازیکنانی نظیر فیلیپ لام، ژابی آلونسو و مانوئل نویر در کنارش او را به بازیکن بهتری تبدیل کرده است.

بایرنی ها کمک زیادی به پیشرفتم کرده اند

به گزارش "ورزش سه"، آلکانتارا سال 2013 از بارسلونا جدا شد و به بایرن مونیخ پیوست. با این حال مصدومیت های متعدد باعث شد او در دو فصل اول حضورش در باشگاه درخششی نداشته باشد ولی رفته رفته توانست ارزش‌هایش را در ترکیب بایرن ثابت کند. حال، او خود را مدیون هم تیمی‌هایش دانست.

 

1084177

 


هافبک برزیلی الاصل گفت: «فوتبال حرفه و کار من است. ما در طی سال رشد می‌کنیم. این سالها یاد گرفتیم که تصمیم درست و غلط چه چیز هستند و هر سال سعی میکنیم انتخاب‌های بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم. آیا ثبات بیشتری دارم؟ مطمئنا. وقتی تصمیم درست بگیرید همینطور می‌شود. اینکه چطور باید استراحت کنید، تغذیه تان به چه شکل باشد، چطور تمرین کنید، در طول بازی ها چطور حرکت کنید، چطور پاس بدهید. این چیزها باعث می‌شود انرژی بیشتری برای بازی در شما باشد.


به نظرم این موضوع تجربی است. من بازیکنان با تجربه ای مثل ژابی، فیلیپ لام و نیور را می‌بینم و از آنها یاد می‌گیرم. با آنها کار برایم ساده تر است و یاد گرفتن از آنها را متوقف نمی‌کنم. این مهم ترین چیز است. اگر فکر کنید که همه چیز را یاد گرفته اید، پیشرفت نمی‌کنید.»

دیدگاه‌ها