کد خبر : 1370278 | 14 آبان 1395 ساعت 22:00 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توان تاتنهام را با آرسنال مقایسه کرد

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی جوان و موفق تاتنهام معتقد است علیرغم تفاوت های آرسنال و تاتنهام، آنها می توانند با این تیم رقابت کنند.

نمی توان تاتنهام را با آرسنال مقایسه کرد

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر، دو تیم آرسنال و تاتنهام در روز یکشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

دیدار برابر آرسنال: "بعد از 20 سال هدایت آرسنال توسط ونگر، آنها یکی از باثبات ترین تیم های اروپا به شمار می آیند و امکان مقایسه شرایط ما با این تیم وجود ندارد. ما نیز قصد داریم تا تبدیل به تیمی بزرگ شویم اما در ابتدای راه هستیم و تازه در حال ساخت ترکیبی مناسب و استادیوم و زمین تمرینی هستیم. اما در رقابت های رودررو، ما تمام تلاش خود را می کنیم که بازی بهتری از آنها به نمایش گذاریم".

 

 

1154853

 

 

شکست برابر لورکوزن در لیگ قهرمانان: "در شرایط خیلی خوبی قرار نداریم و باید با تلاش فراوان و زحمت زیاد در تمرینات، سعی بر گذراندن این لحظات دشوار را داشته باشیم. بازی روز یکشنبه در برابر آرسنال فرصت خوبی برای تغییر و بازگشت به شرایط گذشته است. بازی دشوار و هیجان انگیزی در انتظار هر دو تیم است و پیروزی در این دیدار برای طرفین چالشی دشوار محسوب می شود. از نمایش برابر لورکوزن ناامید هستم زیرا بسیار بد بازی کردیم اما بازی برابر آرسنال کاملا متفاوت است پس امیدوارم ما هم عملکرد متفاوتی داشته باشیم".

دیدگاه‌ها