کد خبر : 1370391 | 15 آبان 1395 ساعت 13:35 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه نفت دلیل اصلی باخت ما بود؛

احمدی: باید از اعتبار خودمان دفاع می‌کردیم

کریم احمدی هافبک تیم پدیده می گوید که انگیزه تیم هایی که در لیگ برتر حضور ندارند، دلیل اصلی برتری آن ها در اینگونه دیدارها است.

احمدی: باید از اعتبار خودمان دفاع می‌کردیم

کریم احمدی هافبک تیم پدیده در مورد باخت روز گذشته مقابل تیم نفت م. سلیمان به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: تیم هایی که پایین تر از لیگ برتر هستند انگیزه زیادی دارند. ما هم چند تا از بچه های خود را نداشتیم ولی این هم باز دلیل نمی شود؛ فکر می کنم انگیزه بیشتر آن ها مهم ترین دلیل باخت ما بود.

 

این بازیکن با ابراز ناراحتی از حذف تیم پدیده در این مرحله ادامه داد: مگر می شود ناراحت نشد؛ ناراحتی اصلی ما از این است که نتوانستیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم. شاید تیم های قهرمان و نائب قهرمان فصل قبل هم مقابل قشقایی و نفت و گاز گچساران بازی های خود را واگذار کردند ولی باز هم از ناراحتی ما کم نمی شود. الان فقط لیگ برتر را داریم و تمرکز خود را بر روی این لیگ می گذاریم و خدا را شکر وضعیت خوبی هم داریم.

 

وی در مورد تعطیلات لیگ افزود: ما روند خوبی داشتیم و در مقابل پیکان در بازی های اخیر خود گل های زیادی به ثمر رسانده است به نتیجه تساوی رسیدیم و حتی می توانستیم این تیم را ببریم. از تعطیلات لیگ همه ناراحت هستند. به آمادگی که می رسیم دوباره لیگ تعطیل می شود و امیدوارم بتوانیم در شروع مجدد لیگ روند خوب خود را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها