کد خبر : 1370540 | 15 آبان 1395 ساعت 23:35 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

هازارد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

ادن هازارد، ستاره چلسی، پس از پیروزی 5-0 تیمش مقابل اورتون، تاکید کرد که هم تیمی هایش می توانستند در این دیدار گل های بیشتری به ثمر برسانند.

هازارد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد در این دیدار با زدن دو گل، نقش مهمی در پیروزی پرگل تیمش ایفا کرد. مارکوس آلونسو، دیگو کاستا و پدرو هم دیگر گل های آبی ها در این دیدار را به ثمر رساندند.

 

همین پیروزی برای صعود آبی ها به صدر جدول لیگ برتر کافی بود اما هازارد معتقد است که تیمش می توانست گل های بیشتری هم وارد دروازه حریف کند.

 

او به خبرنگاران گفت:"  ما 5 گل زیبا به ثمر رساندیم اما می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. من از فوتبالی که ارائه دادیم، لذت بردم. هفته گذشته بعد از دیدار مقابل ساوتهمپتون گفتم که از فوتبالی که بازی می کنم، لذت می برم.

 

 

1155110

 

 

ما خوب بازی می کنیم، موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و گل های زیادی می زنیم. فکر می کنم همه ما از بازی مان لذت می بریم.

 

ما در شرایط خوبی هستیم. در جایگاه خوبی قرار داریم و می خواهیم تا پایان در این جایگاه بمانیم و تا پایان برای ماندن در این جایگاه می جنگیم."

 

هازارد همچنین در مورد شریک شدن خوشحالی بعد از گل اش با میچی باتشوایی، گفت:" او دوست من است و هر دو از یک کشور هستیم. این گل برای او بود. من گل های دیگری هم خواهم زد؛ شاید هفته بعد و آن برای یک بازیکن دیگر باشد."

دیدگاه‌ها